Jaaaaaa zo trots!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door palmie37, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe is nu ongeveer 2 maandjes dag en nacht zindelijk maar het poepen wilde ze absoluut nog steeds in de luier doen anders poepte ze gewoon niet!
    Ze heeft last van obstipatie en gebruikt daar poeders voor.
    Nu heeft ze gisteren perongeluk een poepje laten gaan op de wc en sindsdien poept ze vol trots op de wc, zooooo trots op onze grote meid!

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wauw wat goed van haar. Lekker trots zijn mag dan ook hè.

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Mag je zeker trots op zijn, goed hoor!

Ik vind dat ook echt een mijlpaal bij die kleintjes, die dan naast het plaszindelijk, ook poepzindelijk worden. :)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oh wat goed zeg! Eenmaal over de angst heen....

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja helemaal omdat zij en wij trouwens ook gisteren een nogal traumatische ervaring hebben gehad!
    Ze is uit een kermisattractie gevallen, zo achterover uit een autootje waar geen achterkant aan zat, ze viel achterover op de rails terwijl de andere 2 autootjes over haar heenreden!
    Mijn vriend zag het gebeuren en begon te rennen en te schreeuwen stop stop stop samen met andere mensen die het ook zagen, ik zag het later en rende als een gek achter hem aan!
    Ongeveer 4 a 5 meter verder eindelijk attractie stopgezet en mijn vriend tilt de autootjes op om Chloe eronder vandaan te halen en rende naar de dichtstbijzijnde EHBO post.
    Gelukkig was er ruimte onder de railsbaan waardoor de eraf is gekomen met schrammen en blauwe plekken maar oh oh dan staat de hele wereld even stil:$:(
    Waarom vertel ik dit??

Vanmorgen wilde ze niet poepje doen op de wc maar ze heeft toch haar angst opzij gezet en het toch gedaan, tot 2 keer toe:)

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Wat vreselijk moet het voor jullie zijn geweest zeg, jeetje wat schrikken dan... Gelukkig heeft ze er niets ernstigs aan overgehouden.

Waarom je dit verteld? Nou heel begrijpelijk hoor, omdat het nog vers op je oogvliezen staat, kan ik me voorstellen dat je het nog gewoon kwijt wilt. Sterkte hoor, lekker knuffelen met je knappe meisje!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Dank jullie wel, pfff krijg het ook nog niet echt van mijn netvlies, zie haar daar nog liggen onder die auto!
    Gelukkig inderdaad niks ernstigs aan overgehouden behalve veel schrik maar die 2 poepjes op het toilet maken onze en haar dag weer helemaal goed hahaha

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een akelig naar verhaal brrrrr dat zou ik ook kwijt willen hoor! Gelukkig is het goed afgelopen! En super dat ze nu ook poept op de wc. Daar was ik ook zo blij mee de eerste keer! Hoe trots kun je zijn op zo'n klein meisje! :D

Deel Deze Pagina