kom op groei nou eens! ik wil shoppen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hahaha. fynn zit nu al 6 maanden in maat 80 en hij is er nog lang niet uit!!

ik wil zo graag shoppen voor de winter maar ja dit schiet natuurlijk niet op want als hij in maat 80 blijft heb ik van afgelopen winter meer als genoeg kleding.

hoelang zaten jullie kindjes in maat 80

2. tulip

tulip Niet meer actief

hm, vorige winter ook al en nu gaat het heel langzaam richting 80, maar van vorig jaar had ik ook nog veel 74 waar ze toen in kon, dus heb wel al wat nieuwe dingetjes.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha hier hetzelfde maar dan met een tussenmaat 92/98. Het voordeel is dat maat 92 nu steeds beter gaat zitten omdat ie wel in de lengte groeit, maar in de breedte juist wat afvalt. Eerst moest ik zijn broekspijpen steeds omslaan, maar hij draagt nog steeds dezelfde broeken maar dan zonder omgeslagen pijpen ;)

4. tulip

tulip Niet meer actief

hier dus ook, d'r winterjas, en truitjes met de mouwen gewoon zoals ze horen.:D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter groeit nooit hard en kan altijd lang met een maat doen. Maar ik koop echt wel nieuwe dingen erbij. Sommige kledingstukken hebben vlekken die er niet meer uit gingen, sommige zijn niet meer leuk.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

als je zijn kast zien snap je denk ik wel waarom ik niet nogmeer maat 80 koop.
    ;)
    ik denk dat er z'n 30 winter sets en 30 zomersetjes liggen

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja jammer he? Ik weet nu ook niet zo goed wat ik voor de winter moet kopen. Ze heeft vanaf de winter in maat 68 gezeten en zit nu pas net eigenlijk echt in maat 74. Daar heb ik nu wat warmere dingen bij gekocht, maar een winterjas in maat 74? Ik weet het nog niet... Als ze weer zo lang in dezelfde maat blijft, dan kan ik beter in 74 een jas kopen!!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Haha! Of vaker spaghetti op zijn menu zetten en lekker gaan verven :D

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh hier ook hoor. Ymke kan zomerkleding van vorig jaar zomer nog aan. Ik heb echter alle winterdingen gewoon weggedaan, was het zo zat die donkere kleuren! Genoeg te shoppen dus :D

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jelle zit ook al een jaar in 92/98

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

dan moet je geen kindje hebben die bang is voor vieze handen hahaha

12. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier ook 2 zomers met maatje 80 gedaan hoor maar dit jaar wel wat 86 bijgekocht korte broekjes zijn dan gewoon drie-kwart ;)

Zijn eerste winterjas heeft hij ook 2 winters aan gehad (mocht ook wel voor dat geld ;))

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

de winter jassen kunnen hier ook gewoon nog een winter aan haha

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wil je een beetje groei van mijn dochter?

Ik heb al zoveel kleren amper gedragen op moeten bergen omdat ze zo hard groeit :(

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    hier heeft hij 3 maand in maat 80 gezeten en hij zit nu 6 maand in maat 92 en gaat langzaam richting maat 96.

haha je mag wel wat hebben van hier :p Liam groeit mij juist veel te hard

liefsz

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Mijn dochtertje heeft 2 maten per seizoen nodig, de winter had ze 68 aan, en vanaf januari 74. De zomer heeft ze 80 aangehad, en nu gaat ze over op 86. Gisteren heb ik wat shirtjes met lange mouwen gekocht in 92 al, en ze kan die eigenlijk al aandoen als ik de mouwen 1 keer omvouw. Een winterjas ga ik ook in 92 kopen, ga er deze namiddag voor shoppen :).
    Broekjes heeft ze mestal wel kleiner aan, die draagt ze nu in 80, leggings zijn dan weer wel in de maat van de shirtjes.

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn zoon zit ook al twee zomers in dezelfde kleding. Hij is net 3 en draagt nog steeds veel 86/92.

In zijn eerste zomer zat hij in 80. Natuurlijk is hij wel wat gegroeid, maar heel hard gaat het niet. Daarnaast is hij een sprietje, dus een grotere maat is vaak veeeeeels te wijd...

Je doet er niets aan en shoppen is idd fijn. Gelukkig heeft zoonlief een zusje dat nog wel flink groeit. Mama prijst zich dus gelukkig dat de kosten die zoonlief uitspaart, gewoon besteedt kunnen worden aan dochterlief. Haha! :p

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Mila gaat deze winter naar 92, of ze nou wil of niet ;)

even zonder gekheid, mila zat nov in 80, sinds een maand of 3 in 86, en 92 soms wel, soms niet. winterjas is wel 92, daar groeit ze nog wel in. en zo niet, tsja, hebben we geen wantjes nodig :)

19. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje is in een half jaar tijd naar broeken mt 74 en bovenkleding mt 80 gegaan. Ik ben blij dat de groei er nu een beetje uit is. Hij zit inmiddels 4 maanden met broeken in 74 (af en toe een 80) en bovenkleding al geruime tijd in mt 80. Heb voor het najaar/winter al maat 86/92 in de kast liggen. Bovenkleding dan + overbroek. Moet nog op zoek naar broeken. Dat vind ik altijd lastig zoeken.

20. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier zit zoonlief al geregeld in 86 (en die van Hans Textiel is zelfs eigenlijk al aan de krappe kant, dus daar zouden we nóg een maat groter kunnen hebben), terwijl hij toch echt ooit begon in maat 50!! Waar is toch die goeie ouwe tijd gebleven....? Hahaha!

Nee, zonder dollen: ik zou juist een gat in de lucht springen als ik wist welke maat ik voor de winter mocht halen... Vind het zo lastig! Straks kopen we vanalles, is het alweer te klein! Zul je net zien. ;)

Overigens zijn het vooral de shirts die ik al zo groot moet kopen, hoor! Broeken past hij prima in maat 80 (soms zelfs nog een enkele 74, maar dan moet ie wel heel groot vallen). Het lijkt er nu ook op dat hij pas een groeispurt heeft gehad, want alles zit ineens veel krapper, haha!

Deel Deze Pagina