Ons zoontje van 23,5 maand krijst bij het naar bed gaan. In de middag is hij snel stil maar in de avond duurt dit langer. Wordt snachts ook paar keer gillend wakker. Wat zou dit kunnen zijn? Hebben ze dan nog last van verlatingsangst ?
Wat vervelend zeg. Heb je een duidelijke bedstructuur die hij herkent? Gaat hij op tijd genoeg naar bed? Is dit altijd zo geweest? Heb je hem gevraagd waarom hij het doet?
We hebben zeker een duidelijk bedstructuur: beneden pyjama aan, tanden poetsen, verhaal lezen en naar bed. Hij gaat rond 18.45-19.00 uur naar bed. Dit ging altijd goed, tuurlijk weleens periodes gehad, maar ging weer over. Hij is te klein om antwoordt te geven op de vraag waarom hij dit doet. Ik hoop dat het tijdelijk is en daarom hoopte ik op herkenning bij andere moeders
Hier hetzelfde sinds 2 weken. Voorheen was het naar bed brengen en viel ze meteen in slaap. Nu blijft ze overdag 15 minuten krijsen en s' avonds langer. Gisteravond hebben we uiteindelijk maar toegegeven . ze hield maar niet op met krijsen en ik vond het vervelend naar de buren toe. Ze heeft uiteindelijk bij ons in bed geslapen Ik hoop zo dat dit een fase is!