Mijn dochter draagt nu maat 68. Met de lente en zomer in het vooruitzicht wil ik t-shirtjes kopen. Hoelang droegen jullie kindjes maat 68??
ehhh vanaf half-eind januari ging ze erin ongeveer en nu gaat ze richting de 74 (het wisselt, soms 68, soms 74)
mjn zoontje zat 2,5 maand in maat 68.. nu is hij bijna 7 maanden (over een week)en hij zit net een paar dagen in maatje 74...
Hij was 6 maanden toen hij 68 had en is nu bijna 12 mnd en zit nog steeds in maatje 68, gaat nu richting 74.
ehmm even denken... zoonlief zat tot hij 3 maand was 50/56 met 4 maand zat hij in soms 50 soms 62, met 5 maand in 68 en met 6 maand al in 74 daar heeft hij wel heel lang in gezeten tot de 10 maand. hij heeft alleen 50/56 en maat 74 lang gehad 80 is hij ook zo uitgegroeit, zit al ruim in 86/92 (broekjes nog in 80)
Mijn jochie ook niet lang.. Denk misschien 3 maand (2,5-6mnd), in 74 is hij wel langer blijven hangen trouwens. Mijn neefje bleef juist lang in 68 hangen.
oftewel.. er is weinig van te zeggen.. volgens mij zat onze dochter van 3 tot 6 maanden in 62 en daarna tot 10 maanden in 68 . Ze is nu dus 21 maanden en zit in 86 , (80 past ze ook nog best wat)- en ik denk dat ze daar nog wel een maandje of 2 in zit. Van de zomer misschien 92 . Maarja, het kindje van SanneT , zit nu in dezelfde maat en die is een jaar jonger.... En ook het kindje van Humbly is een stuk jonger, maar zit in diezelfde maand. Ik zou gokken - dat jouw kindje 2 maanden in de 68 blijft als ik dat vergelijk nu met de andere kindjes. Maar het blijft moeilijk in te schatten wanneer ze hun groeispurtjes hebben... en ook wanneer het wat rustiger gaat qua groei.
Niet zo heel lang volgens mij van ongeveer maand 5,5 tot maand 7. Hij heeft veel langer in maat 74 gezeten. En nu zit hij in 80
Onze ienieminie zit net in maat 68. Van de H&M is 68 trouwens nog veel te ruim, hoop dat ze daar over een maand wel in past.
Aaron was geloof ik zat met 5 maanden geloof ik goed in 68. Nu zit hij overwegend in 74. Dus een maand of 3 schat ik.