Themafeest: saturdaynight fever

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Allright, wie wil me helpen?
    Aanstaande donderdag heb ik een personeelsfeest met als thema Saturdaynight Fever. In eerste instantie had ik geen zin om me te verkleden of om er geld aan uit te geven, maar om toch niet helemaal een partypooper te zijn kocht ik voor mij en m'n man een gekke bril.
    Maar nu... Twee dagen van te voren ;) begint het toch te kriebelen en wil ik me best wel wat meer uitdossen! Veel geld er aan uitgeven nog steeds niet, dus ik ben op zoek naar creatieve geesten die me met low budget tips een eindje op weg kunnen helpen :)

Ik wil graag proberen om uit m'n eigen kast wat dingen te pakken en aanvullen met accessoires, maar ik vind het lastig. Ik heb geen basics zoals een LBD, colbertjasje, witte blouse.. I know, zeg maar niks :D
    En hoe doe ik het een beetje stijlvol? Ik heb wel een lullig knalroze fluwelen 70's pak liggen, maar dat heeft zo'n hoog pyjama én carnavalgehalte.
    Ik heb al zitten denken om die roze wijde pijpen af te knippen en als wijde pijp los onder een zwarte broek te zetten met wat elastiek. Dan wilde ik er op een simpel zwart shirt doen en dan een roze pruik en die bril.. Maar is dat wel saturdaynight fever?
    En wat moet m'n man dan? De Elvis of John Travolta look is wel wat, maar hoe creëer ik die zo low budget mogelijk?

Hellluuup :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Naar de action en zoek zoveel mogelijk dingen met glitters.

Desnoods van die kerstballen die op die discoballen lijken

Kies dan een jurkje uit je kast of een broek met shirt ( helemaal wit of helemaal zwart)

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Thanks Bosi! Wat zou eigenlijk de bedoeling zijn van die kerstballen? Ik ga vanmiddag ook even bij de Action neuzen dan, eerst maar weer eens bij de carnavalswinkel kijken.

Deel Deze Pagina