Ken je dat? Je nagellakflesje is half leeg. En elke keer wanneer je nieuwe lak wilt pakken om op je nagels te doen, kan je kwastje net niet bij de lak en dus moet je het dopje er eerst opdraaien om de lak op het kwastje te krijgen. Ik weet dat de fabrikanten dit expres doen zodat je sneller een nieuw flesje koopt maar irritant is het wel. Hebben jullie voor dit onpraktische nagellakdilemma een oplossing?
een lang kwastje kopen een heel fijn schilderskwastje. Lijkt raar maar bij mij heeft het geholpen. Wel goed schoonmaken na de tijd anders wordt hij helemaal hard
Ja, ik gooi er een beetje nagellakremover bij, maakt trouwens ook nagellak die iets te dik is geworden weer wat dunner. Maar dit is puur iets wat ik zelf heb bedacht hoor, geen idee of meer dit doen.
Ik leg het flesje ook vaak op z'n kant. Of even op z'n kop houden om het op het kwastje te laten lopen (wel kwastje in potje stoppen dan he...) Om weer wat uit te dunnen idd wat nagellakremover erbij...
ipv nagellakremover kan je er ook speciale nagellakverdunner in doen. Te koop bij douglas. Nagellakremover werkt wel, maar is daar eigenlijk niet echt voor, bij mij gaat de nagellak er dan nog sneller af namelijk. En ja, potje ff op zn kant houden om zo de lak te "pakken" Heb er ook een hekel aan, hadden ze wel wat over na mogen denken toen ze die potjes vulden