Hoi meiden, Ik was me online aan het oriënteren naar de zorgverzekeringen van 2017 en kwam er achter dat we bij Anderzorg 20 euro minder gaan betalen dan bij Ditzo. Op zich zijn wij erg tevreden met Ditzo, maar als we 20 pm euro minder kwijt kunnen aan de zorgverzekering, dan gaan we daar ook liever voor. Tenzij het geen flutverzekering blijkt te zijn Ben er verder niet bekend mee... Dus: Wat is jullie ervaring met Anderzorg? Ben benieuwd!
Ik ben al 10 jaar via anderzorg verzekerd. Ze hebben niet de beste klantenservice om de kosten te drukken en weinig extra's maar daar staat dan wel een lage premie tegenover.
Ik ben ook al een aantal jaar bij Anderzorg. Ik heb gelukkig weinig tot geen zorgkosten, dus zo'n lage premie is voor mij alleen maar handig. Ik heb nog nooit problemen gehad met declareren of iets dergelijks, dus wat mij betreft helemaal top.
Geen ervaring met Anderzorg. Ik ga waarschijnlijk overstappen van Avero Achmea naar CZ. Scheelt me 22,01 per persoon per maand voor zelfs nog een hogere dekking. (wil alleen tandarts verzekerd hebben, bril en steunzolen is mooi meegenomen, maar kijk er niet expres naar, aangezien verzekeren vaak duurder is dan zelf betalen). Als ik het hier op gebaseerd bekijk, zit je bij CZ beter/goedkoper dan bij anderzorg.
Ik zit ook al een paar jaar bij Anderzorg. Ben een makkelijke klant voor hen, maak nauwelijks kosten en declareer ook nooit wat. 1x klantenservice aan de lijn gehad ivm inschrijving van 1 van de kinderen wat niet goed was gegaan en dat werd vlot opgelost.
Mijn man zit er al jaren, naar volle tevredenheid, en wij gaan nu ook overstappen van fbto naar anderzorg.
Ik heb er ook jaren bij gezeten, altijd tevreden geweest. Door een goede korting zit ik nu sinds een jaar bij fbto. Vind het qua declareren en klantenservice wel iets prettiger bij fbto
Ook hier tevreden anderzorg klanten, ze hadden toendertijd verschillnde pakketten; ik heb er een met goeie tandartsverzekering en mijn partner nam een soort minimale jongerenverzekering (ook al was hij geen jongere meer). Ik bel nooit klantensefvice, allees gewoon digitaal (mail/ chat)