Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan de verjaardagkado's van jullie kinderen! Onze moppies zijn weer jarig (oudste is net 6 jaar geworden, jongste wordt bijna 2 jaar), dus hier was het weer actueel. Ik vraag het puur uit nieuwsgierigheid, zonder oordelen, iedereen moet lekker doen wat hij of zij wil. Wij geven nu 50,- per kind uit.
Ja hier ook ongeveer 50 euro. Maar dat is alleen een cadeau. Ik haal dan ook altijd een verjaardagsjurk. Maar als ze straks 4 wordt ( pas volgend jaar) dan krijgt ze een fiets en die is dan weer duurder natuurlijk.
voor nu nog niet zoveel. Al denk ik des te ouder des te grotere kado's...eigenlijk wil ik niet meer als 40 euro gaan geven..maar we zullen zien....
Zal een beetje aan de leeftijd en onze financiele situatie liggen. Morgen wordt ze 1 en krijgt ze een cadeautje van 29,95. Kan me voorstellen dat ze ook een keer een fiets ofzo krijgt als ze dat toch nodig heeft.
Vorig jaar geloof ik iets van 20 euro. Dit jaar weet ik überhaupt nog geen cadeau Ik denk als ze wat ouder zijn ,dat we het bij ca 50euro houden. Fiets etc is wel een duurder cadeau ,maar die krijgen wel gelukkig van mijn ouders.
Hier had de oudste vorig jaar iets van 60 en dit jaar wou ik 50 doen had nog een cadeau van kerst over (twv 50 euro) Dusik dacht dan geef ik dat maar nou wil man lief er nog een fiets bij doen dus dit jaar zitten we ver boven de 100 euro maar ja volgend jaar wel gewoon 50. (en het is een verschrikkelijk grote doos dus kan hem niet tot kerst bewaren en de jongste heeft er niets aan
hier ook ong 50 euro. maar ligt er maar net aan wat we voor dr willen kopen en of ze indd iets nodig heeft.. al zien we nou iets heeel leuks wat meer kost maakt het ook niet uit
dit jaar krijgt ie een zandbak schelp en een wip kip, zal zo'n 50 euro kosten, maar als ie 2 wordt willen we m zo'n electrische auto geven.. die is ong 200 euro. Maar ik denk dat we 8 van de 10 x zeg maar rond de 50 zitten.
ik heb 40 tot 60 euro gestemt. Toen mijn zoon één werd heeft hij een duurder cadeau gekregen, een zandbak. Toen ie twee werd, een kleiner cadeau, wat van duplo en een muziek ding. Het ligt er maar net aan wat ie ' nodig' heeft..
Het ligt eraan wat hij wil hebben, de ene verjaardag zal duurder zijn dan de andere. Met de 1e verjaardag hebben wij niks gegeven, hij kreeg al zoveel visite en cadeaus. En het kost bovendien ook nogal wat om een feestje te houden!
Ik heb gestemd 60-80 euro.. Koop 1 groot cadeau en wat kleine cadeau's en evt kleding er bij.. Vind dit een mooi bedrag!
ze krijgen van familie altijd al zoooooveel! ik koop altijd iets simpels/goedkoops, tot 10 euro. dan hebben ze toch iets leuks om uit te pakken. en dan storten we nog 50 euro op hun spaarrekening.
Wij hebben geen speciaal bedrag in ons hoofd. We kopen iets wat ze nodig heeft of wat ze heel leuk vind. Het kan dus 20euro zijn, maar ook 100.
wij doen 50 euro, het wordt de eerste verjaardag en we willen voor verjaardagen binnen het gezin niet hoger dan 50 euro doen. (mij benieuwen of het me lukt )
Ligt eraan wat hij nodig heeft! Wij geven alleen grote kado's met verjaardagen, dus als hij dan net een fiets of bv een eigen radio nodig heeft, dan moet hij wachten tot hij jarig is en dan kan hij het krijgen/vragen. Hij is nu nog maar 2, dus dan zijn er nog geen dingen "nodig". Dan kijken we gewoon naar wat hij erg leuk vind en dat kopen we. Of dat nu 10 of 100 euro is. kus miek
Ik heb ook 40-60 gestemd. Maar als ik echt iets heel leuks voor hem zie waar hij ook voor langere tijd plezier van kan hebben zoals een driewieliertje of zo dan mag het zeker ook meer kosten. Dan zou ik er best bijvoorbeeld 150 euro voor willen betalen.
heb verkeerd gestemd, las te snel en dacht dat je voor andere kinderen bedoelde. Eigen kinderen; 50. euro? 75 euro? Verschilt, maakt me niet zoveel uit eerlijk gezegd, ligt er maar net aan wat we voor ze willen kopen...
heel verschillend. Vorig jaar was het 40 euro ong. En dit jaar was het 180 euro (een fietsje). En volgend jaar word het dan weer minder. Maar meestal wil ik toch ttot max 80 euro uitgeven. Maar wisselen het af
Eigenlijk kijk ik nooit naar het bedrag. Vorig jaar kreeg hij de mega boederij van playmobiel, 120 hij kijkt er nooit naar om. Dit jaar krijgt hij een microscoop, 25 dat wordt waarschijnlijk een beter kado. Kinderen maakt het niets uit hoe duur hun kado is, als ze het maar leuk vinden. Met Sint werd hij onwijs verwend, m'n vriendin had er nog ff snel een zaklamp van cars bij gedaan, toen hij dat open had gemaakt zei hij dat dat het mooiste kado was wat hij had gekregen. De nieuwe fiets en racebaan, radio etc vond hij niet zo leuk als de zaklamp!
ik heb een dvd van K3 en een van de Teletubbies gekocht, beide in de aanbieding en hij is er nogsteeds WEG van! ps hij is nog steeds verknocht aan een plastic blokkendoos van de action, gekregen met sinterklaas van de kinderopvang. Kostte 2,99...