Ik ben weinig in kringlopen geweest, wel wat oudere rommelmarktaankopen doorverkocht afgelopen weken. Fisher price platenspeler gekocht voor 4 euro, verkocht voor 20 euro (nadat S er fijn mee heeft gespeeld) Wandelrugtas gekocht voor 1 euro, verkocht voor 15 euro (was te groot voor mijn kleine lijfje). Een doos met vintage playmobil had ik juist gekocht om door te verkopen, maar die is zo'n succes bij de kinderen dat hij voorlopig mag blijven
Gisteren ook langs de kringloop geweest. - Mikado spel en wie is het spel samen voor 5 euro. - Een steelpan voor 3,50 (nieuw nog in verpakking) - Twee leuk jurkjes dochter 1,95 per stuk - Een leuke blouse voor mezelf 3,95 - Een etagere voor 1,50 Ik had te weinig tijd, anders had ik ook even bij de boeken gekeken en speelgoed. Prima geslaagd voor nu dan haha!
Gisteren geweest en het boekje sttt de tijger slaapt en een stuurtje van vtech (klein) gekocht voor 1.70!
2 voorleesboeken en 3 Donald ducks: 3,50 Onze kringloop is qua meubels en speelgoed echt heel erg duur en ze verkopen veel vieze oude (kapotte) zooi.
Een maxi cosi voetenzak voor 2 euro. Een flanellen doek voor de baby voor 0,75 cent. Een opblaas zwembad luchtbed voor kinderen voor 1,50.
Bij ons valt het ook tegen. Kinder kleding is echt uit de jaren stilletjes. Kleding voor volwassenen is duur geworden voor wat het vaak is. Speelgoed is vaak echt versleten. Huisdecoratie, servies, keuken spullen en boeken zijn hier wel oké.
S heeft net een mooie stoel gekregen van de buurvrouw die aan het opruimen was. Hij een mooie stoel en de buuf heeft morgen heerlijke verse bramen uit onze eigen tuin bij het ontbijt
Een hot wheels baan in een plastic doos. hot wheels track builder in de winkel bij toy champ 35 euro. Bij de kringloop compleet met een cars auto er extra bij 2.40 Kind dol gelukkig
Jumbo spel: Knibbel knabbel knuisje, gratis. Dochter van 3 heeft ons al 3 vd 4x ingemaakt op eigen kracht (is niet geholpen). Ik hou t maar op beginnersgeluk. Bob de bouwer elektro (2 pinnetjes en dan als de conbinatie goed is gaat er een lampje branden). Heb ook nog een vintage editie te pakken via de kringloop, maar daar zit een rare batterij unit in die ik ff moet ombouwen (ik ken heel die batterijsoort niet). Beiden 1 euro. Beiden zijn voor 4+ maar geloof niet dat ze er ook maar enige moeite mee heeft .
ik kocht voor €5 een tas die behoorlijk echt op een michael kors lijkt ( maar geen idee of het een echte of nepperd is), het lijkt echt leer en alle versiersels zijn van metaal. Ook als hij nep is, is het er een van mooie kwaliteit
Ik vond vandaag de Charmkins/Dufty molen bij de kringloopwinkel!!! Met een poppetje en een paar meubeltjes, 4 euro Ik heb zelf het huisje nog, dus thuis genoeg poppetjes en accessoires. Mijn dochter speelt bijna elke dag met het huisje, de molen vindt ze ook helemaal geweldig. Verder vond ik nog 'Het grote sprookjesboek' van Marianne Busser en Ron Schröder (1 euro), een zgan bloesje van Name It (50 cent) en een nieuwe trui van s.Oliver met prijskaartje, (1 euro, nieuwprijs 40 euro) voor mijn zoon
Weet iemand of er ook in goede kringloopwinkels in midden Limburg zijn? Ik wil graag ook eens gaan snuffelen en hopelijk leuke vondsten doen, maar heb geen idee waar ik het beste naartoe kan gaan.
Vandaag drie paar regenlaarzen (maat 26,27 en 28) voor (omgerekend) €4,50 op de kop getikt. Koop ik dus ook nooit meer nieuw
Ik ben vandaag geweest. Geslaagd voor twee bijna nieuwe korte spijkerbroeken voor 1,95 ps en een dummie de mummie leesboek voor 2,-
Ik woon in Noord Limburg, Panningen, Meterik en Venlo zitten leuke. Maar je kunt ook een app downloaden. Die zoekt alle kringlopers in jou regio. Echt ideaal. Doe ik op vakantie ook altijd. Reuver zit ook een leuke.
Dubarry Galway laarzen voor €7,50. Ik pas ze zelf niet eens hoor, misschien mijn dochter, en anders laat ik er aan de bovenkant bij de schoenmaker nieuwe veters inzetten en gaan ze voor het tiendubbele op MP. Zien er verder mooi uit.