Haha, iemand gelukkig gemaakt met de tip. Als je de kans krijgt moet je op dinsdag gaan. Op maandagen wordt bijgevuld. Altijd druk op dinsdagen maar ook de leukste spullen.
Danku Wij gaan vandaag weer even in Emmen snuffelen... als mn man ooit nog opstaat dan Die in mijdrecht is iig netjes en boven zijn vaak leuke dingen voor Wendy te vinden. De prijs is ook niet verkeerd EN het is allemaal niet zo vies als bij sommige kringlopen dus ja vind het wel n redelijke. Wonen we best dicht bij elkaar Karin! En mn middelste heeft nog overwogen op bij jou op school te komen Kleine wereld!
Off topic: Wat een hoop uit Mijdrecht hier! ik ben zelf geboren en getogen 'Mijdrechtenaar'. Ook op het VLC gezeten. Nu woon ik alweer 5 jaar in Twente.
Nou ik ben prima geslaagd hoor! Een eetstoel voor ons Wendy voor op de camping. 3 erg leuke truien voor mevrouw en een trui en tshirt voor de oudste Oja en een pinguin (mn meissie heeft een pinguin tik) en 12 videobanden á 0,10 cent per stuk. Daar getrakteerd door mn midelste en oudste op een tosti en een appelgebakkie En daarna nog even door naar hogeveen om daar ook nog even te snuffelen maar daar verder niks mee genomen... Wel 2 kastjes gezien die in de nieuwe kamers voor de jongens kunnen voor in de caravan...maar die paste niet samen met de stoel en de kinderen in de auto helaas! Misschien eerdaags nog eens terug met maar 1 kind en dan kijken of ze er nog zijn (of we moeten ergens andere zien) Voor mezelf wat leuke DiDi kleding gezien maar helaas telkens net een maat te klein. En een jurkje wat ik ook helemaal leuk vond zat net te stak om mn kont heen (zal je net zien) Dan baal ik toch wel even dat ze niet meer maten van een kleding stuk hebben hoor! Oh vergeet het boekje van Wendy nog van Waltdisney over de 7 dwergen
Ik koop leuke brocante dingetjes zoals vaasjes, emaille, maar ook meubeltjes die ik wit verf en gebruik tot ik ze weer verkoop en zelf weer iets anders koop, verf en gebruik.
Ik heb net bij mij in de buurt nog een kringloop ontdekt! De graanschuur in Hoogezand! Nog weer wat leuks op de kop getikt
Hier in Breda ga ik naar Vindingrijk en Emmaus. Vindingrijk is geen superwinkel, vind het soms best prijzig en niet altijd even goed, maar ik slaag hier toch regelmatig voor spulletjes of speelgoed voor de kleine, tuurlijk is niet alles even mooi meer, maar dat maakt een kind niks uit. Van de week een fisher price mcdonalds restaurant gescoord voor 10 euro! Hij is net zo hoog als mijn zoontje. En een Bruder takelwagen voor 2 euro, kind dolgelukkig. Leesboekjes, een fiets voor mijn vriend. Het emmaus is klein, maar degelijk en niet duur. Een prachtig, blank eiken dressoir voor maar 65 euro. Staat mooi in mijn huiskamer. Vindingrijk ga ik vaker heen, is 5 minuten fietsen voor me, dus eens in de 2 weken ga ik even langs, uk vind het heerlijk om daar tussen het speelgoed te rommelen en we hebben een heerlijk uitje.