hotmail vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik heb een vraag :(:p

Ik heb meerde hotmail adressen. Ik kon altijd op hotmail.com waar je, je moet aanmelden 4 emailadressen onder elkaar staan. Dan hoefde ik alleen maar aan te klikken welke ik wou en ging die daarheen.

Nu heb ik me laptop volledig opgeruimd dus schijfopruiming enz enz en nu krijg ik dat niet meer terug. Nu moet ik dus steeds alle emails volledige typen en vroeger bleven ze erin staan. Ik vink ook het ding aan met opslaan enz maar toch krijg ik ze niet meer allemaal onder elkaar.

Wie snapt wat ik bedoel ;) en weet hoe ik dat terug krijg? bedankt alvast :D

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi
    Ik weet wat je bedoelt ik had dat ook met mijn oude pc daar kreeg ik het ook niet op. Ik weet niet hoe dat moet eigenlijk zou toch automatisch moeten gaan.
    Doet ie het ook niet als je gewoon naar www.hotmail.com gaat?

3. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

hmm vreemd, vraagt je windows ook niet of die de gegevens moet opslaan?

4. augurkjes

nee helaas niet. Heb al een hoop gebprobeerd. Het is ook gebeurt sinds dat ik me msn erop op en af heb gegooid. Dat moest ivm virus. Maar ik heb daarvan niet alles geinstaleerd. Alleen het schrijf programma en live messenger zelf. Zal het kunnen komen dat ik de mail niet heb geinstaleerd? Maar dat is toch andere mail?

kortom vind het raar ;) wil het graag terug want vond het altijd onwijs handig.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je gaat naar opties, meer opties, account beheren persoonlijke gegevens bekijken en bewerken, gekoppelde ID's.

Zo moet het lukken.

6. augurkjes

nee het lukt nog niet :(

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als je op je naam (rechts boven in de hoek) klikt, zouden je andere acounts tevoorschijn moeten komen. Bij mij werkt het iig wel zo. Anders weet ik het ook niet.

8. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ik had dat ook en heb er toen een andere Windows opgezet (kon via Hyves) want had een verouderde, en nu heb ik ze weer netjes onder elkaar staan en kan ik ze zo aanklikken. Volgens mij ging het om windows 8. Ik had 7.........

9. augurkjes

ohh kan het daaraan liggen. Ik heb inderdaad internet exployer 7. Want het schijnt dat 8 niet zo fijn is hoorde ik? maar dan zal het daar inderdaad wel aan liggen denk ik..

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    als je naar hyves gaat krijg je een melding bovenin dat je 8 kan installeren. Dan werkt het volgens mij weer goed!

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Inmiddels is IE8 wel goed hoor. Ik heb het zonder problemen. Kun je beter op de officiele site downloaden. Via hyves gaf alleen maar ellende bij mijn ouders.

Als je op de hotmail homepage staat, kun je onder het venstertje, waar je je email adres typt, toch aanvinken of je het adres en paswoord wil onthouden op deze computer?

Of je gaat over op Windows live Mail, dan heb je alle email adressen (ook gmail etc) in één oogopslag. Net zoiets als Outlook.

Deel Deze Pagina