hoi, ik kom regelmatig bij de kringloop om te kijken of ze nog leuke kinderkleding hebben, nu heb ik vandaag drie tassen vol kleding gekocht, ook nog wat merkkleding van noppies en esprit, voor maar twaalf euro , en het ziet er echt allemaal nog super mooi uit, anders koop ik het niet, zijn er hier meer moeders die wel eens kleding kopen bij de kringloop, ik vertelde een vriendin vandaag helemaal blij van mijn nieuwe aankopen,en haar reactie was nogal negatief,en ik kreeg er best wel een naar gevoel van, maar ja dat terzijde, greetz rissie.
Klinkt goed!! Die vriendin was vast jaloers Helemaal goed toch, mooie kleding voor een super prijs! Geniet er van.
Kleding heb ik er eigenlijk nog nooit gehaald. Ik kijk er vaak wel, maar ik heb nog nooit iets van mijn smaak aangetroffen (moet je net geluk hebben denk ik). Ik haal er wel eens speelgoed en boekjes enzo. En vorige week hebben we er een buggy gehaald voor 12,50. Die staat bij mn ouders, dan kan ik van daaruit makkelijk even naar het centrum lopen zonder dat ik mn hele wagen mee hoef te slepen.
Ik heb laatst nog een topic geopend over een hele nette duobuggy van mclaren die ik gekocht heb voor 12 euro. Kleding haal ik er ook wel eens vandaan, maar dan heb ik het voordeel dat mijn moeder op de kledingafdeling werkt en zij ze kan uitzoeken voor ze in de winkel komen.
haha, fijn te lezen dat er meer mama's zijn die er zo over denken, ik vind het altijd wel een soort kick om zoveel mogelijk leuk spul voor ons zoontje te shoppen voor zo min mogelijk geld, helemaal goed toch, ik vind het ook onzin om kinderkleding wat nog ok is weg te gooien,ze groeien er zo snel weer uit, ons zoontje is nu acht maanden en ik heb al twee grote opbergdozen van de ikea vol kleding,, op de zolder staan, ik bewaar het nu nog ff omdat we heel graag over een tijdje nog een tweede kindje zouden willen,maar als dat een meisje wordt, dan gaat het ook mooi naar de kringloop hoor! en wij halen idd ook wel speelgoed er vandaan, even afwassen en spelen maar!
Mijn moeder komt er regelmatig om speelgoed uit te zoeken of een leuke kast voor op de slaapkamer/woonkamer/keuken.. Kleertjes heeft ze er nooit kunnen vinden, was niet echt onze smaak haha.. Wijzelf komen er eigenlijk nooit, maar dat is puur omdat er hier een kleintje in de buurt zit.. 4 banken en een stoel en de zaak staat propvol Lekker laten kletsen hoor.. Niks mis met die kleertjes.. Mijn zoon draagt vrijwel alleen kleertjes van de Zeeman.. En dat wordt voor spruit 2 echt niet anders..
ja keigoed juist, ik vind koopjes ook altijd erg leuk!!! en die vriendin ach lekker laten lullen je hebt een hoop leuke kleertjes waar andere mensen veel meer voor betalen, lekker goedkoop... Ik zeg altijd voor de gein dat mijn kids vaak H&M specials dragen hihi niets mis mee hoor, ik ben zoiezo niet zo van de merken kijk gewoon of het er leuk uitziet
Niks mis mee toch?! Ben zelf nog nooit in een kringloop winkel geweest, steeds als ik eraan denk istie dicht! Ben helemaal fan van mp
Ik wel hoor als de winkel er netjes uit ziet tenminste en uiteraard de kleding ook! Zie ook vaak merk kleding hangen inderdaad. Heb ook veel spullen voor op de caravan van de kringloop in Emmen. Die is echt fijn! Hier hebben ze er ook een maar die in Emmen is super. ERG nette winkel en erg nette spullen. Waarom moet alles nieuw? Als je het 2x gewassen hebt is het ook niet meer nieuw... En de kinderen zijn er zo uit gegroeid. Mijn 2e houd van voetballen op straat. En ook al is hij 12 ook hij krijgt 2e hands kleding. Van zn oudere broer en broeken van de kringloop of marktplaats. Want die dingen zijn niet aan te slepen bij hem! soms 3 broeken in 1 maand kapot. Heb ik liever dat hij broeken van 5,- sloopt als van 25,- of meer hoor!
Wij moeten wel.. Tweedehandskleding was ik altijd.. lekker strijken en fris in de kast.. en vaak ziet het er nog heel leuk uit ook nog.. Haha. Wil wel dat mijn baby stoer voor de dag komt natuurllijk! Wij gaan in een oude boerderij wonen.. en nu ga ik dus ook lekker de kringloop afstruinen naar spullen die bij onze woning passen.. Heeeeeerlijk!
Ik ga wel eens naar Het Goed dat is ook een kringloopketen maar dat is echt goed!! Heel erg netjes en goed verzorgd en ruim, Ik heb laatst een prachtig jurkje van GUESS gekocht voor 5 euro daar werd ik wel blij van Maar ik moet bekennen dat ik meestal niet zeg als ik iets van de kringloop heb gekocht dat het daar vandaan komt... Ik geneer me er dan soms een beetje voor terwijl ze daar echt super spullen hebben , net als de terre des hommes winkels die hebben ok best wel veel. En laatst heb ik daar een bankje gekocht gewldig, wit geverfd en nu staat ie in de woonkamer om speelgoed in te doen.
Ja hoor koop ik gewoon. Ik koop juist het liefst tweede hands. Dan kunnen ze het lekker aan en als het dan vies wordt en niet meer schoon is dat niet zo erg. Super deal voor 12 euro.
Hier bij de kringloop vind ik eigenlijk nooit iets. Ben daarentegen helemaal verzot op Marktplaats en rommelmarkten. Heb laatst een zgan jasje van Gymp voor 3 euro gekocht....en alle andere kleertjes deed ze weg voor 1 euro...ook nog setjes van Lief! en Gymp etc etc....ik dacht dat ik gek werd. Heerlijk van die koopjes! Maar wees maar blij dat er een hoop mensen zijn die dat noot zouden doen. Des te meer voor ons toch?