Ik heb vandaag mn dag niet en mn dochtertje ook niet. Ze is al een paar dagen verkouden, helaas spuugt ze hierdoor veel. Vandaag al 2 keer vanochtend ondergespuugt, normaal vind ik dit niet erg, maar vanochtend toen mn man zich nog is omdraaide in bed en daarna lekker ging douchen kon ik t ff niet hebben. Moest met mn dochtertje naar de kinderarts. Waren gelukkig net op tijd, maar moeten volgende week en die week erna extra terugkomen omdat ze haar frambozenvlekken niet vertrouwen. Ze moet nu allemaal echos krijgen om te zien of niet ook haar interne organen van deze vlekken hebben. Direct thuis weer ondergespuugt. Ze is gelijk maar in bad gegaan, maar heb er ff helemaal de balen van. Waarom kan mijn man niet ook wat van dit soort dingen opvangen. Zijn papadag is altijd heel relaxt, terwijl ik met haar naar de kinderarts, dermataloog en weet ik veel wat ga. Hij zou dinsdag gaan, maar omdat hij de dag erna een tentamen heeft heb ik vrij moeten nemen. Terwijl ik juist wilde dat hij ook is meemaakt wat het allemaal inhoudt. Sorry, maar ff een baalmomentje hier.
Ik kan me voorstellen dat je baalt. Kan je niet wat vaker afspraken maken op papadag, dat hij ook dat soort dingen met jullie dochter moet doen? Laat het maar even lekker over je heenkomen en baal maar flink, dat mag ook weleens hoor. Komt vanzelf weer goed. Beterschap voor je dochter en een knuf voor jou!
Laat hem inderdaad eens gaan. Hij mag ook wel meemaken wat jij meemaakt. Ik begrijp wel dat je overal bij wilt zijn, maar misschien anders samen gaan? Oh ja misschien helpt het ook om dit eens tegen hem te zeggen?
Ik vind ook dat hij had kunnen helpen. Heb je dit ook aan hem gevraagd? En ff off-topic: waarom vertrouwen ze de framboos niet (mijn dochter heeft er nl ook een)
Echt een baaldag dus!!! Heb je de komende dagen nog iets leuks in het verschiet? Dan zou ik vooral daar aan denken. Sterkte vandaag, ook voor je dochter.
Hebben t erover gehad, maar hij beweert meer te doen? Laat maar nu heeft t ziekenhuis gisteren een brief gestuurd om de laatste afspraak te verzetten naar een dag dat toevallig alleen papa kan. Hopelijk heeft i dan door hoeveel werk t is. Op mn mamadag doe ik niks meer aan t huishouden, sorry, maar dat kon i verwachten. Offtopic: ze had 3 frambozen en nu 7 mnd later krijgt ze er steeds meer bij en worden ze ook groter. Alleen omdat t niet bjj de 3 is gebleven wil de kinderarts uitsluiten dat ze ook op haar interne organen zitten. Weet ook niet of dat kwaad kan. Vandaag rustig dagje geplant, manlief slaapt nog. Normaal sta ik vroeg op om t huishouden te doen, vandaag besloten niks te doen. Mag ook wel is.