montego liberty 3 (of7)

Discussie in 'De lounge' gestart door Brigitte1985, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    Hoi!

Kunnen jullie mij vertellen hoe de montego liberty julie bevalt. Daarnaast wil ik graag weten of het te doen is om te fietsen met 3 versnellingen? Het scheelt best veel in de prijs,maar goed als het veel te zwaar fietst met maar 3 versnellingen zal ik toch misschien voor de 7 versnellingen gaan ( mits jullie reacties over de montego liberty super negatief zijn haha, dan gaan we voor een ander merk)

groetjes,

Brigitte

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb er een met 3 versnellingen en is prima te doen hoor. de heuvel op in zijn 1 en standaard staat hij in zijn2. 3 vind ik te zwaar als de fiets vol zit.

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Ik heb ook 3versnellingen en hij staat altijd op 2 :p wel aangepast door de fietsenmaker 1 was te licht , 3 te zwaar n 2 zat daar tussen in , trapte me soms t leplazerus dus hebben ze m ietsje strakker gezet
    ben er heel blij mee hoor :)

4. Ik heb dan geen montego maar wel een fiets met 7 versnellingen, én zou niet anders willen.
    Ik fiets veel, ook lange stukken.. En vind de afwisseling wel fijn!

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik heb er een met 7 versnellingen: ideaal! Zeker als ik er met twee kinderen op zit.

6. Precies.. 2 kinderen, tassen en mand vol! Dan is het wel fijn.

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb de liberty met 3 versnellingen met een fietskar er achter en 2 zitjes op de fiets zelf. Fietst prima!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, ik heb er één met 3 - en gebruik zonder kinderen meestal 2 en 3 en met dochter 1 en 2

Ik zou denken dat als je het niet hebt, je het ook niet echt mist. En verder heb ik een fiets gehad met veel versnellingen maar daarvan gebruikte ik eigenlijk ook maar een paar (3 of 4) .
    Ik vond het zelf het prijsverschil uiteindelijk niet waard -hoewel ik ook getwijfeld heb hoor.
    Ook vanwege de kleur hihi (dat doet er eigenlijk niet echt toe, maar toch ;) )

9. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    wat fijn dat jullie zo snel reageren:)

Ik moet zeggen dat ik weinig fiets, alleen ff naar het park of winkelcentrum en dat is ook allemaal te lopen.Maar ik denk dat mijn kleintje het echt geweldig zal vinden en mijn eigen fiets is op............

Volgens mij is dit naast 1 van de betere laag geprijsde fietsen ( zo lijkt het in ieder geval als je googled). Ik twijfel namelijk ook nog over een moederfiets van gamma of praxis ofzo maar daar lees ik niet zulke positieve dingen over als over de montego

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat idee had ik ook, eigenlijk is iedereen wel hartstikke positief over de montego en ik eigenlijk ook wel nu.. Terwijl ik het merk eerst niet kende.
    Overigens had de fietsenzaak alle soorten fietsen van Montego, maar wauw, dat zijn wel mooie fietsen hoor :) (jammer genoeg zijn de kinderfietsen niet echt supergoedkoop ofzo ) .

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een montego liberty met 3 versnellingen, ben er hardstikke blij mee :) Ik fiets meestal in de 2e versnelling, alleen als ik een dijk op moet (zijn er nog al veel hier :) ) in zn 1 :)

12. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    wat fijn zulke positieve reacties! Ik ben nu aan het zoeken, wat een prijsverschillen overal zeg

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb sinds kort een fiets met 3 versnellingen en ik vindt het prima zo!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    prijsverschillen zitten mogelijk ook wel in het feit of je een fiets uit 2010 of 2011 hebt. Ik heb begin dit jaar ook een 'overjarige' fiets gekocht. Dat scheelt gelijk een heel stuk!

15. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een montego liberty maar dan met 7 versnellingen, had hiervoor eentje met 3 versnellingen, maar vond het toch minder fijn fietsen. Als ik jou was zou ik een keertje naar een fietsenmaker gaan en op beide een stukje fietsen (liefst met een beetje tegenwind of een heuveltje/brug die je op moet) dan merk je het verschil

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb er 1 met 7, en ik zou niet anders willen, ik moet of altijd door een tunnel of over viaduct, met de 3 versnellingen miste ik er altijd net 1. fiets meestal in de 4.

ik heb er 1 uit 2009

17. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb de Montego met 3 versnellingen en fiets er prima op!
    Nou had ik hiervoor een omafiets (dus zonder versnellingen) en ik fiets ook alleen kleine stukjes. Dus even een boodschap doen, even naar de speeltuin, dat soort dingen.
    Ik hou niet echt van fietsen, dus een dagje op de fiets zal ik niet snel doen.
    Maar ik ben erg blij met mijn Montego fiets en kan er lang mee vooruit!

18. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik heb er één met 7 versnellingen en gebruik de eerste drie vrijwel nooit,maar toch denk ik dat ik ze wel zou kunnen missen als ze er niet op zaten. Het is trouwens wel echt een fijne mama-fiets.

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb de Liberty met 7 versnellingen, en ik zou niet anders willen!
    Nou fiets ik erg vaak en ook vaak over de dijken hier. Als Finn dan achterop zit en ik heb bijvoorbeeld mijn schooltas (is erg zwaar) of boodschappen in de fietstassen, dan vind ik het toch wel erg makkelijk!

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb ook de Montego Liberty met 3 versnellingen en die fietst echt lekker.
    Ik heb m al een jaar of 2 maar ben wel net zolang op internet wezen zoeken tot ik de goedkoopste had gevonden, want het scheelt soms serieus 100 euro of meer.
    Weet alleen niet meer bij welke winkel ik hem heb gekocht, maar ff speuren...

Deel Deze Pagina