wie heeft dit gebruikt voor de tuintegels werkt het en hoe moet je het gebruiken ik heb de kant en klare versie gekocht maar staat alleen op dat je het op de tegels moet sproeien niet hoe lang het moet inwerken en ook niet of je het moet nasproeien met water
Ik ken het spul niet, maar ik gebruik zelf altijd gewoon puur schoonmaakazijn in een gieter doen en erover gieten, gewoon in laten trekken, en na een dag of 2 is de groene aanslag weg, en het onkruid en mos gaat er ook dood van.
ik heb nog nooit groene aanslagreiniger gebruikt. Hier flink schoonmaakazijn over de tegels, flink met de boenbezem er overheen, paar uur laten inwerken, tuinslag erop, klaar.
Hier heb ik het gebruikt. De groene aanslag is hier weg. Let wel op het mag een tijd na het gebruik niet regenen. Hoeveel uur precies weet ik even niet meer.
gewoon die van de action.. nog geen 2 euro en werkt veeeel beter dan de dure HG Wij pakken een emmer, en gooien er een halve fles in en de rest vd emmer met water... soppen een bezem erin en borstelen zo de tuin zodat je elke tegel nat hebt geborsteld.. uurtje werk en een dag later ( met zon zelfs enkele uren later) is al het groen weg het mag dan wel 24 uur niet regenen
gewoon sproeien en klaar,,, trek vanzelf weg! Jammer alleen dat het dit jaar weer net zo groen is... zo lelijk haha