Ik zou er niet gauw kleding kopen maar een kastje of tafeltje ofzo zou ik wel doen en dan zelf een beetje opknappen. (nooit gedaan nog maar in mijn familie doen sommigen dat wel). Kan er weer als nieuw uitzien met een likje verf
Ik ga ook regelmatig naar de kringloop winkel, Ik koop er vaak boeken Laatste keer dus ook paar boeken gekocht en voor de kleine een Bumba speel ding Hij was er erg blij mee haha
Ik kom er 1 x per maand. Wij houden van een landelijke, groffe, boeren inrichting en slaag daar regelmatig. Laatst een oud karrenwiel en een prachtig kastje wat ik heb opgelapt. Mijn huishoudster zei dat het zo uit de Riviera Maison winkel kan komen en dat voor 15,00!
Ik loop er regelmatig even heen maar hier is ie helaas best wel prijzig. Als ik er wat koop, zijn het meestal glazen, boeken en soms speelgoed.
Hier is het echt allemaal oudbollige troep. Kleding ook en de prijzen zijn erg hoog. Of ik bem altijd op de verkeerde dag en tijd dat zou ook kunnen.
Hier zit de dichtst bijzijnde Kringloop een stukje over de grens in België en daar hebben ze echt bijna alleen maar troep waar ze ook nog eens belachelijke bedragen voor vragen!
Hier gister toevallig geweest. Kwam Emma aanzetten met zgan walkie talkies van Disney prinsessen voor 2 euro die maar meegenomen ze vind ze erg leuk. Als ze leuke dingen hebben koop ik speelgoed, boeken, kleding daar.
Ik kom er bijna nooit, ze hebben hier voornamelijk inboedelspullen van bejaarden staan. En met de kinderwagen kan ik niet naar binnen, want het grootste gedeelte van de winkel is boven en er is geen lift....
Ik kom geregeld bij de dorcaswinkel (soort kringloop alleen gaat de opbrengst naar een goed doel) sm is daar vrijwilligster en bestuurslid en kom er geregeld met wat vandaan . Laatste keer mooie houten puzzel 0,75 mooie bodywarmer voor mezelf voor 3 euro en wat tupperware bakjes voor 0,50 per stuk . Dus altijd leuk snuffelen . Hier erg dichtbij ook een kringloop winkel, 1x binnen geweest en wat voelde ik me vies toen ik daar weg kwam wat een puinzooi, alle stonk, veel was gewoon kapot of niet compleet het was er ronduit vies, daar zien ze me dus nooit meer, krijg alweer de kriebels als ik er aan denk brrr
Ik ga vaak naar naarden en eemnes. Laatst mooie grote vooraadpotten voor spaghetti en maceroni gekocht.
Ik kom er eigenlijk nooit, zit er geen dichtbij. Maar ik vind het wel heerlijk om te snuffelen tussen tweedehands spullen.
Ik zou überhaupt niet weten of het in onze woonplaats zit, waarschijnlijk wel. Maar heb altijd het idee dat daar alleen maar troep ligt! Misschien toch eens heen gaan voor een nieuw knutselprojectje
Eens in de zoveel maanden snuffel ik rond in een Kringloopwinkel. Soms zit er echt iets leuks en moois tussen. Ik heb onlangs nog 10 kleine messen gekocht, zagen er prima uit en na een rondje vaatwasser hebben we ze gelijk in gebruik genomen. Verder koop ik er soms wat kleding voor m'n kleintje. Spullen brengen heb ik nog nooit gedaan. Onze oude spullen gaan op Marktplaats, naar familie of naar het recyclingplatform.
Wij hebben er hamsterkooien voor 2 euro per stuk vandaan, regelmatig kleding en boeken. Rondsnuffelen op zich is al zo leuk!
weet iemand nog betaalbare kringloopwinkels in friesland? omgeving sneek joure heerenveen? de lege knip is zooo duur. Die in joure zat (die nu weg is) was ook niet te betalen.
Vanaf Heerenveen is steenwijk niet ver, daar ga ik vaak heen. Al ben ik nog steeds van van die in Hoogeveen, maar dat is nu te ver om even heen te rijden Kan er vaak leuk spul vinden, je moet soms wat zoeken..
De kringloop is naar mijn idee te hip geworden, waardoor beheerders er een slaatje uit proberen te slaan. Een leuke vondst doe ik er maar zelden, en als ik al iets vind kost het me meer dan een nieuw exemplaar. Erg jammer, ik kom er daardoor vrijwel niet meer.