Ovenschotel kip penne

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    :pDat heb ik nog liggen, wie weet er een leuk receptvoor een ovenschotel? Niet te moeilijk want ik ben niet zo''n superchef :) en een beetje mager. Niet super dieet want de rest van de eters lijnen niet, maar ik zelf probeer een beetje op te letten, dus geen supervette sauzen enzo :D Ben benieuwd!

2. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Penne koken, kip in stukjes snijden en bakken daaroverheen tomatensaus en kaas en lekker laten gratineren in de oven!
    simpel, snel en héél lekker

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Zeker lekker! Upjevoor nog meer inspiratie?

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    paparika snijden, courgette, snoeptomaatjes door de helft, penne erin, kruiden (of pakje ovenpasta, ik heb vaak pittige tomaat van knorr) dan gerapste kaas eroverheen en in de oven, gisteravond nog gegeten, heerlijk!

Oh ja, de ne keer doe ik er kip in, de andere keer gehakt. Je kan t doen hoe je t zelf wil.

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hmm das ook wel lekker!
    Krijg er trek van hahahaha!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, gisteravond nog gegeten en toen heb ik er een zakje chinese roerbakgroente doorheen gedaan, omdat er mensen kwamen eten en het zo dus meer wordt. Want anders eet ik het alleen en dan hoeft het niet zoveel te zijn:) Was weer erg lekker. Heerlijk ook met die tomaatjes:)

Wat ik ook weleens doe, om t een kwartiertje van te voren eruit te halen, dan plakjes mozarella opleggen, op de bovenkant en dan nog een kwartiertje er in. Mmm...

Deel Deze Pagina