hoi wou kijken of iemand hier weet wat kristal waard is ongeveer het gaat om servies wat in de gulden tijd 1250 gulden kosten ik ben benieuwd of dat nig steeds zoveel waard is of meer het is nooit gebruikt of waar ik dat zou kunnen laten checken bedankt alvast
Ik zou zeggen... Wat de gek er voor geeft. Vroeger was kristal of een luxe servies nog wel wat geld waard. Tegenwoordig kan je voor een klein bedrag op een rommelmarkt of kringloop kristal kopen. Kristal is wel luxe glas, maar in de basis gewoon glas met lood. Het is niet echt waardevast. Daarbij is kristal vaak erg versierd, of te wel kitsch. Dan kan het ooit duur zijn geweest, maar het is nu niet meer hip. Wat je kan doen is op marktplaats kijken of iets vergelijkbaars wordt aangeboden. Mogelijk vind je een liefhebber van vintage.
Ik kan voor je kijken als je een foto plaatst. Eventueel ook wel een waarde aan geven. En zijn verschillende merken en kwaliteiten....en het ene merk is meer waard dan het andere.
owke dat is aardig van je ik moet het wel even opzoeken want het ligt ver verborgen op zolder ,maar deze week lukt het misschien nog wel. Bedankt alvast