Naar aanleiding van de medeliefhebbers wat betreft surprise eieren en playdohfilmpjes haha. Rijkste YouTube-ster is vrouw die speelgoed opent - AD.nl
Hahahaha mijn dochter is ook een trouwe fan! Ze kan echt uren kijken naar die filmpjes, ik snap het niet maar ze vindt het geweldig 😁
oh ja die filmpjes zijn hier ook favoriet...of als anderen ermee spelen??? snap de lol er niet van, maar zal wel hahaha
Ja joh? Haha mijn dochtertje heeft ook groot aandeel aan die miljoenen keren dat die filmpjes bekeken zijn. Maar ze kijkt liever naar die verrassingseieren die door die man uitgepakt worden. Met dat bekende muziekje op de achtergrond. Vind ik persoonlijk leuker om maar te kijken dan naar die vrouw(enhand Maar hoe komt zij zo rijk eigenlijk? Wie betaald haar? Playdoh, per hit ofzo?
Misschien hoort volgende vraag in de lounge, bij"domme vragen die je nooit iemand durft te stellen" hihi: Maar ik betaal niks hoor als ik youtube filmpje van haar kijk 😶. Wie betaald haar werkelijk bedoel ik. Wie stort dat geld op haar rekening zeg maar?
OMG, dat vinden mijn meiden ook zo geweldig! En ik vind gaar stem zoooooo irritant,...ben ik de enige?
Is dat die muts van " hey guys..."? Kerk mijn zoontje ook wel eens naar. Ik hen de YouTube app mede door haar van m'n iPad gegooid, haha. Maar leuk dat ze zo d'r held kan verdienen toch .
Ik vind het vooral een heel lachwekkend filmpje, dat stemmetje . Toch heeft ze het wel mooi voor elkaar dat ze daar goed mee kan verdienen!