....en die is wellicht iets voor onze meiden, aangezien we niet meer zo tevreden zijn over onze huidige basisschool. Maar....hoe weet je of deze nieuwe school het wel goed doet/gaat doen? Bij de site van Ministerie van Onderwijs is de school uiteraard nog niet bekend, aangezien de school pas in augustus gaat starten. We hebben wel al een profielschets van de school zelf gekregen en 29 juni is er een informatiemiddag, maar vooraf meer informatie zou wel fijn zijn. Dus mijn vraag is: wie heeft ervaring met het plaatsen van haar kind op een hele nieuwe school of weet meer van hoe het werkt om voor jezelf een goeie keuze te kunnen maken om wel of niet naar die school over te gaan? Alle informatie/ervaringen zijn welkom aangezien ik zelf geen enkel idee heb hoe ik dit moet aanpakken. (Ik hoop overingens dat ik dit onderwerp op de juiste plaats heb neergezet....)
Hebben ze een speciale methode waar ze mee werken? Zo ja, kijk dan eens in de buurt naar een school die met dezelfde methode werkt en ga daar eens kijken.