Wie weet waar je leuke strakke leggings kunt kopen voor onder een rokje? Ik heb ze nu van de prenatal,h&m en de hema maar het zijn allemaal van die losse dingen die na verloop van tijd op een pyjamabroek lijken
zeeman ook? Zeg maar net zo straks als een maillot maar dan zonder voeten dus. Zie ze wel in grotere maten maar niet in 80/86
Heb een paar weken terug een aantal leggings gehaald bij de Wibra. Mijn dochter is ook lang en erg smal en ze zitten perfect! Echt een beetje zoals een maillot. Blijven ook mooi na het wassen. Ben alleen bang dat je nu niet meer veel keuze hebt in de kleuren en maten...
Hier blijven die van prenatal en H&M prima, (en aangezien Thirza redelijk tenger is, betekent dat dus echt dat de legings prima in vorm blijven). Maar ik was alles wel altijd op 30 graden, bij hogere temperaturen gaat alles misschien toch lobberen...?
Ymke heeft veel leggings aan van Noppies. Ze blijven mooi in de was (40 graden). Heb er laatst in de aanbieding een heleboel gekocht voor 5,00 per stuk. Ook ben ik te spreken over de leggings van BFC. Vallen wat groter dan van Noppies. Billy & Lilly (te koop via Internet) heeft ook leuke leggings in allerlei kleuren. Ze hebben nu, volgens mij, nog 2 dagen megasale.
Van H&M is het erg van het model afhankelijk. Sommigen slobberen snel, anderen blijven wel mooi zitten. Ik heb er eentje van Esprit die mooi in model blijft en eentje van C&A die ook mooi aansluit.
ik zoek nog steeds leggings die überhaupt passen. Maar zie dat ik die van Noppies eens moet proberen. Isa draagt nu nog leggings maat 80 omdat ze anders echt veel te wijd zijn. En ook haar jeans legging is maatje 80 en nog steeds te wijd. (ze draagt 92)
Van Mexx, echt super leggings. Wel van dat katoen strech stof, dus niet dat wolachtige als van de Prenatal. Maar ik vind ze super, ze zijn ook gemaakt voor dunne beentjes, want ook bij Fabiënne zitten ze strak, zowel boven als beneden.
Name It! En Mexx inderdaad! En ze heeft er ook één van H&M die tot nog toe gewoon mooi is gebleven (maar ze heeft hem ook niet heel vaak aangehad, dus kan daar ook aan liggen ). Of gewoon een maatje kleiner kopen dan je van een gewone broek zou kopen (wel even kijken of dat echt kan natuurlijk), dat doe ik tenminste altijd.
Even een tip van mij ( mama van een zoon) Toen het zo warm was en in de winkel geen korte broeken meer waren te verkrijgen heb ik zijn broekjes 56-62 gebruikt. Zat perfect als korter broekje, wel strak dus voor een meisje perfect! Gewoon bij Hema kleine broekjes/leggings kopen. Die rekken ook nog lekker mee.
Bij de hema hebben ze verschillende soorten leggings. Ik hou er ook van dat ze goed strak om de beentjes heen zitten en niet gaan fludderen. Je hebt ook leggings die hetzelfde zijn als een maillots maar dan zonder voeten. Die zaten hier perfect. Wel neem ik altijd ene kleinere maat dan dat ze heeft. Zo heeft ze maat 98/104 en heb ik van de zomer maat 80 leggings gekocht en voor de winter 86/92.
Kijk ik dan niet goed bij de hema?? Ik heb er 2 van maar die zijn te ruim en niet mooi (misschien idd te groot gekocht) maar zoek idd die maillots zonder voeten en die zie ik niet liggen.
Ik heb een supermooie zwarte van Name It en een hele mooie grijze van Tommy Hilfiger; allebei perfect strak!