Halle Berry: vrouwen op latere leeftijd vruchtbaar ipv andersom

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Pris, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wat een onzin zeg.....een moeder is een moeder, of die nou "oud" is of "jong". Elke leeftijd heeft zijn voor en nadelen! Lekker laten zeuren die sterren...

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ach ja.. soms loopt het niet anders..

maar om dan nu te zeggen dat jonge moeders niet van hun kinderen genieten?! tis maar net waar je je prioriteiten stelt!

pfff.. wat je wilt om het in je hoofd allemaal goed te praten dat je carriere belangrijker was. (bedoel dit niet op iemand persoonlijk. wat ik zei soms loopt het niet anders..)

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat een bullshit zeg.. Maar fijn dat mevrouw een mening heeft ;)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vond het ook al vrij apart :(

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    wat een gelul... zij kan nu makkelijk genieten en haar moeder toen niet omdat ze geen miljoenen op de bank had staan.. zoals de gewone mensen. idd gewoon een verhaal om zichzelf in te dekken dat ze eerst carriere gemaakt heeft. niet dat mij dat iets uitmaakt ik ben ook geen 20 meer maar kom er gewoon eerlijk voor uit... ach sterren....

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nouja zeg.. gisele bunchen wil BV verplicht stellen, en halle berry gaat er lekker nog even overheen. wie denkt ze dat ze is zeg?
    natuurlijk joh, de hele natuur, het menselijk lichaam, alles veranderd omdat jij dat wil, en tja, je bent beroemd, dus dan moet dat natuurlijk wel kunnen.

ik was 22 toen Mila werd geboren, en geniet enorm van mijn kinderen. over 25 jaar geniet ik misschien wel van mijn kleinkinderen. iets wat niet mogelijk zou zijn als iedereen pas rond hun 45e zwanger zou raken.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eerlijk, zo'n artikel lees ik niet eens :D
    Heb ik bij deze dus ook niet gedaan. Gaan mijn tenen krom van staan en laat dat nou niet zo lekker zitten in mijn schoenen.
    Elmo

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat hebben die sterren tegwoordig :(

Eerst dat model wat zat te zeiken over Bv en nu die Halle Barry weer .. laten ze zich lekker bezig houden met waar ze goed in zijn en neit met dit soort dingen

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ben ik de enige die alleen maar hard moet lachen? en nog meer omdat iedereen er zo gefrustreerd op reageerd.

ik kan over beiden kanten meepraten trouwens :D ik was 24 (en 26) en 39 toen ik moeder werd. (maar zeg lekker niks nananana)

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha..toevallig...zag de titel en dacht hetzelfde... *schut elmo de hand* :D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is 2x onder de 40 toch ;)

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Tsja, ik kan me er ergens wel wat bij voorstellen. Niet dat elke moeder onder de veertig gelijk als een hysterische kip totaal niet van haar kinderen geniet, maar 't kan toch zijn dat wanneer je ouder bent, wat rustiger geworden bent (wat vaak nou eenmaal zo is) en je wat beter weet wat je wel en niet wilt, dat je dus ook wellicht bewuster geniet?

Ik kreeg mijn oudste toen ik 23 was en mijn jongste op mijn 30-e en ik merk daarin al een wereld van verschil, gewoon in hoe ik zélf in mijn velletje steek. Beter? Nee. Anders, bewuster? Ja.

Om nou te zeggen 'moeder natuur heeft 't fout gedaan' gaat absoluut te ver en om nou te zeggen tegen elke vrouw: 'word pas moeder na je veertigste, want dat is per definitie beter'.. Nee!

Maar ik kan me in de basis er wel wat bij voorstellen, qua rust en jezelf beter kennen etc. (En nu gaat er vást iemand van in de twintig roepen dat ze zichzelf heel goed kent en heel veel meegemaakt heeft en zo. :D Glapje!)

14. Seth

Seth Niet meer actief

Vind het maar een rare uitspraak......

moet zeggen dat mijn moeder jong (net 20) en later kinderen had
    (38 ) en idd beide hebben voor en nadelen.....

Nu loopt mijn moeder er vooral tegenaan dat ze lichamelijke ongemakken heeft...(en daar heb je als je ouder bent, toch meer kans op) terwijl de jongste spruit, lekker begint te puberen.... dus dan is het genieten ook afgelopen....

15. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Het is geen foutje van God, maar van onze maatschappij. We zijn "ontworpen" om een jaar of 40-50 oud te worden en ons eerste kind te baren als we een jaar of 14 zijn.
    Maar tegenwoordig moet je eerst studeren, de ideale man zien te strikken, en cariere maken want van 1 inkomen kun je niet meer normaal rondkomen als gezin en als je cv solide genoeg is kun je pas wat gas terug nemen om aan kinderen te beginnen. En jonge vrouwen zijn beter en hoger opgeleid dan mannen, dus moeten we ook nog kostwinnaar worden.
    Maar volg je waarvoor we "ontworpen" zijn en wordt je tienermoeder dan krijg je het behoorlijk moeilijk in deze maatschappij.
    Ik snap heel goed wat ze zegt. Als actrice maak je geen kans om je cariere na je 40e te beginnen. Ik ben ook een "oude" moeder en zou niet zo hebben genoten en niet zo'n goede, geduldige moeder zijn geweest in mijn jonge "wilde" jaren. Maar in andere tijden (tot aan de generatie van mijn moeder) en andere culturen is dat een heel ander verhaal. Kan God niets aan doen, het is onze maatschappij.

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    vandaar dat ik ook over beide kanten kan vertellen elmo. de jonge moeder en de middelbare moeder :D en daar zit verschil in daar heeft ze gelijk in maar wel anders dan zij het impliceerd natuurlijk.

17. Dana

Dana Niet meer actief

ach, die moet lekker blijven zeuren, daarmee krijgt ze de gemiddelde leeftijd voor een zwangere vrouw toch niet omhoog, haha, kansloze uitspraak :D

18. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

AMEN.... en de keuzes zijn toch vrij om vroeg of oud moeder te worden?? wat de een vind hoeft de ander niet mee eens te zijn..
    mijn moeder was 37 dat ze mij kreeg, ik ondervind hier nu soms nadelen in. dit is mede voor mij een van de redenen om zelf toch jonger moeder te willen worden... dat zeg ik het is voor ieder een keuze wat zij wil en soms heb je het helemaal niet eens voor het zeggen...

Deel Deze Pagina