Hey hallo, wat fijn dat er een onderwerp is al 'vakantie'! Ik ben er namelijk niet uit! Tegen de tijd dat de zomer aanbreekt is onze dochter 9 mnd. Hebben jullie tips om op vakantie gaan? We willen of in Nederland blijven of net de grens over; belgiƫ (ardennen). Geen camping, eerder een bungalowpark. Vliegen willen we pas als ze wat ouder is. Bedankt alvast! Groetjes Inkie
Ik vind de parken van Landal er goed. Kijk eens op zoover of de vakantiereiswijzer. Daar kan je leuke ideeen opdoen. Of gewoon eens een gids halen op een reisburo. Dan kan je de leuke parken 'filteren' en alles letterlijk en figuurlijk naast elkaar leggen. Veel voorpret gewenst!
Wij vinden de parken van centerparks heel leuk Landal hebben we ook gehad maar op de parken daar, waar dan luxe huisjes zijn is er weer weinig te doen. Cp heb je "altijd" een groot plaza en lekker zwembad met verschillende baden en ook baby/peuterbaden... en ook in de primium huisjes zit al een vaatwaser... de prijs hebben we ook wel eens uitgezocht maar dat scheelt niet veel als je alles het zelfde neemt. ook sunparcs is leuk, maar niet buiten het vakantie seizoen want dan is er veel dicht of gaat ervroeg dicht, hadden wij afgelopen oktober.... Hogeboom schijnt ook goed te zijn op verschillende parken al hadden mijn ouders laatst pech...dat huisje was gewoon oud.. succes met kijken en veel plezier oja evt hebben Landal en cp ook kinderbungalows met babybad enzo er al bij....hebben wij nooit gedaan maar als je het handig vind is het er dus...wij gaan meestal voor de luxe omdat je toch ook veel in je huisje zit ( slaapjes en savonds op tijd naar bed) dan willen wij toch ook nog wat.....
De parken van roompot zijn idd heel fijn en gezellig. Kijk eens bij www.inpakkenenwegwezen.nl Daar kun je goedkoop leuke vakanties boeken! Veel plezier!
Wij zijn afgelopen september naar Landal Sluftervallei geweest op Texel. Liesje was toen 7 maanden. Prima te doen met een baby. Komende zomer gaan we vliegen naar Kreta.
Hoi, ik kan je in ieder geval Zuid Limburg aanraden! Daar zijn wij geweest toen onze dochter 6 maanden was, we hadden particulier een huisje gevonden met een terras, heerlijk! we hebben de plaatsjes Gulpen en Valkenburg bezocht, naar de Gaia zoo geweest en naar Maastricht, en 2 keer gaan zwemmen. Mijn man is een dagje gaan mountainbiken. Een huisjespark is natuurlijk ook een goed idee. Alleen, daar betaal je ook voor allevoorzieningen voor oudere kinderen als speeltuinen/ animatie e.d. war je nog geen gebruik van maakt. Groetjes!