kan je met 6 weken al harde buiken krijgen? nu is mijn buik niet heel hard, heb natuurlijk ook nog niet een groot kindje. Ik voel iets wat ik niet plaatsen kan, een soort opbollend gevoel dat weer wegebt, duurt een seconde of 10 steeds. vandaag een drukke dag gehad, of zou de baby aan het groeien zijn?
Ik denk niet dat dat kan. Je schaambot zit er nog voor..... Denk eerder dat dit je darmen zijn. bij 6 weken is het allemaal nog zo klein en licht dat je daar nog niets van kan voelen volgens mij embryo 6 weken - 5 milimeter groot!
Nee dit is onmogelijk, je baarmoeder is nog niet eens een cm gegroeid. Ik denk dat het je darmen zijn die opspelen onder invloed van hormonen
ik ben het er niet mee eens... ik heb onverwachts tussen de 6 en 9 weken zwangerschap blootgestaan aan extreme stres waarbij ik mezelf totaal niet kon ontspannen.... ik had overduidelijk harde mini buikjes.... ik herkende het gevoel onmiddelijk van mijn 1e zwangerschap en in de context waarin het gebeurde klopte het ook wel.... nu heb ik het niet meer en voel me vrolijk en ontspannen.... maar ik denk zeker wel dat het kan... maar als ik al niet eerder zwanger was geweest dan had ik het nooit herkent. tenminste... ik ben er echt van overtuigt dat het dat was.. gr Jose