Niet rechtop kunnen staan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dag dames!!!!

Hebben jullie dat ook weleens dat je buik enorm strak en gespannen staat en je amper rechtop kan staan omdat het dan voelt alsof je hem uitrekt ofzo?! Wat is dat toch???

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik dnek dat ik weet wat je bedoeld en dat dit een harde buik is...
    de buik staat extra bol, voelt hard aan en geeft een trekkend gevoel?
    als het dit is kan het geen kwaad... als het maar niet te vaak voor komt en te vaak houd in dat er regelmaat in komt te zitten (of meer dan 12 keer per dag geloof ik, maar dit weet ik niet zeker)

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Okay... Dacht namelijk al eerder een harde buik gehad te hebben maar toen kon ik wel gewoon rechtop staan! Maar ja ik ben nou ook wat verder in de zwangerschap dus misschien dat het dan ook weer anders kan aanvoelen... Echt vervelend is het wel hoor!

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Harde buik is inderdaad erg vervelend als je dat hebt, ik heb er dan nu ook nog bandenpijn bij en ook dan kan je niet rechtop staan en grote passen meer nemen...
    Maak nu mini stapjes haha maar ja alles om minder pijn te hebben.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja vervelend hoor... Ach je moet er wat voor over hebben natuurlijk!!! Bij harde buiken is je lichaam zich eigenlijk aan het voorbereiden op het echte werk dus ja... het moet maar! Maar lekker is anders hihi...

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Pfff praat me er niet over;) Ik heb dat ook best vaak! Zeker als je net heb gezeten.. Lijk wel een oud vrouwtje met een boggel in me rug dan;) eerste paar meter kan ik echt niet rechtop staan en lopen:p

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja een oud vrouwtje inderdaad!!! Ik waggelde ook net als een eend!!! Leek wel alsof ik al 40 weken was joh!!!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha ja echt erg he!!
    Maar ik heb gelukkig niet elke keer een harde buik als ik opsta.. Maar moet toch ff opstarten zeg maar:p

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Heb ook het idee dat de kleine gedraaid is want tot gisteren had ze het nog flink voorzien op mijn blaas en vanaf vandaag voel ik haar een heel stuk rechts boven mijn navel... Ook lekker!!! Is jouw dochter ook zo'n schoppertje Sanjor?

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ons meisje zit echt nooit stil:D hihihi
    Toevallig net 5 min geleden voelde ik gewoon voor het eerst haar voetje:D Voelde het helemaal zitten. Me vriendlief voelde het daarna ook:D Hahaha zoo leuk! En daarna weer heftig door schoppen van links naar rechts boven en onder;)

Heb jij ook wel eens dat als je je hand op je buik legt dat ze daar dan helemaal tegenaan gaat liggen en mee schuiven? Zo'n apart gevoel is dat;)

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja!!!!! Wat grappig zeg! Ik weet dat ik ook een schoppertje was... Mijn moeder heeft meng gekneusde rib aan mij overgehouden dus dat wordt nog wat. Ik voelde de kleine meid al vrij vroeg en nu als ik op mijn rug lig dan zie je gewoon mijn buik heen en weer golven! Volgens mij doet ze gewoon hele radslagen in mijn buik joh! Echt leuk om te zien maar af en toe voelt het echt vervelend!

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik voelde ons meisje ook al met 16 weken.. Ook vroeg dus.
    Maar snap wat je bedoeld met vervelend.. Bij mij doet het soms ook echt pijn.. Het lijkt soms wel of ze met haar rug zichzelf naar buiten probeerd te duwen;) Ook heerlijk gevoel dat! (NOT!!) Maar geniet er meestal (nog) wel van:D

Is het ook je eerste kindje?

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja dit is ons eerste kindje dus alles is nog heel nieuw! Voor jullie dus ook de eerste?

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Voor ons is het ook de eerste ja:D

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wat leuk dat we zoveel gemeen hebben dan!

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja inderdaad:D Zal dat er ook niet zoveel weken tussen ons zit..
    Wat we niet gemeen hebben is de babykamer;) Wij moeten nog beginnen:( En alles moet gedaan worden.. Schilderen behangen enz enz. Hihihi beetje laat denk ik.. Maar ja.
    We krijgen vrijdag wel al de babykamer en de kinderwagen dus kan alles er zo in als het af is;)

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou dan zal ik je wat leuks vertellen... De babykamer staat al een aantal weken in de woonkamer (nog in de dozen hoor) want die hadden maar 2 weken levertijd!!! Behang hebben we vorige week pas uitgezocht en dat moest besteld worden en dat kunnen we zaterdag ophalen... Vloer hebben we al wel gezien maar nog niet in huis... We willen radiatorbekleding maar dat moeten we ook nog kopen dus... :D En zaterdag kunnen we de kinderwagen en Maxi-Cosi trouwens ophalen!!!

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha owww echt!!:p Dacht in je gedichtje dat je alles al op orde had joh;) Nou das weer een overeenkomst hihihi
    Bij ons komt de babykamer ook in de woonkamer te staan. Maar vriendlief heeft beloofd dat het af is met 32 weken;) Dus ben benieuwd. Mag van hem helemaal niks doen met klussen enzo.. Dus kijk rustig toe;)

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ow whahaha ja mijn gedichtje.. die vond ik gewoon schattig dus vandaar... :D Ik heb volgende week vakantie (mannetje weer daarna pas) dus dan ga ik veel spullen voor de baby-uitzet halen zoals die hydrofiele-luiers, rompertjes, kruikje enz. enz. en in onze vakantie zullen we gaan klussen aan de babykamer. Ik mag van mijn mannetje ook niet veel doen (heb bekkenklachten en die harde buiken enzo). Laat eerst de behanger maar komen en degene die de vloer gaat leggen en dan zien we wel weer verder. Die meubeltjes zijn denk ik ook wel zo in elkaar gezet denk ik... Heb er helemaal zin in!!!!!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik moet ook nog al die dingen kopen... Wacht alleen tot de babykamer af is.. Dan kan alles er direct in:D Heb wel al wat kleertjes hoor! en het badje heb ik ook al:)

Wel makkelijk dat er bij jullie mensen komen voor het behang en de vloer.. Wij moeten het zelf doen.. Hebben vorig jaar dit huis gekocht en moest echt alles gedaan worden.. Dus nu ben ik het klussen wel zat! en me vriend ook;) we zijn pas op de helft hihihi

Deel Deze Pagina