Wij hebben 4 kinderen waarvan er 3 ook echt dvd's kijken in de auto. Op vakantie en naar familie. Nu gaat er elk jaar wel een dvdspeler kapot (don't ask) duur of niet duur maakt niet uit. Dus kopen we elk jaar een nwe erbij. Meestal een stand alone want dan hoeven ze niet dezelfde films te kijken. Nu vraag ik mij af of het een idee is om een tablet te kopen. Daar kun je immers films op downloaden? Ik weet niet precies hoe het allemaal werkt en wat je er precies mee kan dus vraag ik advies! Ik heb er en gezien met Android 4.1, 4 GB geheugen, capacitief Multi touchscreen, Cortex A8 1,2GHz processor, géén idee wat het allemaal inhoud... Is het handig? Ik heb kids tussen de 1 en 13 jaar. Hoor het graag!
Is handig, wij hebben de iPad en spelletjes zonder wifi en films zijn erg favoriet bij lange auto ritjes
Hier zelfs al met 11 maanden fan van de iPad in de auto... Leuke Babytv filmpjes erop en klaar voor de 'lange reis' naar mijn ouders van 1,5 uur
Een Ipad en een tablet zijn eigenlijk hetzelfde. Alleen is de Ipad van Apple en heeft daardoor een ander besturingssysteem (geen android). Wij gebruiken onze tablet ook veel voor filmpjes. Zeker als we lange ritten maken is het erg handig. En als de filmpjes te kinderachtig worden dan zetten we er gewoon nieuwe op.
Ik weet niet of je aan 4 gb geheugen genoeg hebt! Als we hier een complete film op de ipad hebben, zit je daar zo aan. Zou in ieder geval kijken naar meer geheugen om verschillende films er op te kunnen zetten. Verder ben ik helaas niet bekend met android, hier namelijk een apple