Ondanks het gebruik van een basecoat zijn mijn nagels toch behoorlijk verkleurd door het gebruik van nagellak. Het ziet er nu echt niet uit zonder nagellak. Ik heb al van die whitening lak gekocht van Herome maar ik zie niet eens verschil als ik dat gebruikt heb! Wie heeft DE tip om van m'n verkleurde nagels af te komen?
Laten uit groeien Als het alleen de bovenste laag is dan kan je het met zon 3 fase vijl wel wat lichter krijgen.
Ja, dat dacht ik ook, vorige zomer, maar het zit er dus nog steeds Ik heb 't idee dat het gewoon zo door de basecoat heen gaat ofzo! Gevijld heb ik ook geprobeerd maar dat maakt ook nauwelijks verschil
Zuiveringszout op je nagels schijnt te helpen.. Google daar maar eens op.. Baking soda heet het ook wel. bij de toko goedkoop te krijgen., drogist betaal je je scheel
Je hebt van die nagel stickers Kan me voorstellen dat je die nude kleur snel zat bent dan zijn die stickers wel een uitkomst
Maar je blijft lakken... Het zal dus niet minder worden.. Gewoon even stoppen met lakken, wil je dat niet dan houd je deze nagels
Maar van nude kleurtjes gaan je nagels toch niet verkleuren toch? Of wel? Ik nam eigenlijk aan dat het voornamelijk vanwege het gebruik van m'n rode lakjes kwam
Kwam ik toevallig gisteren tegen en moest meteen aan dit topic denken.... Zo krijgen jouw verkleurde nagels hun eigen kleur weer terug | NSMBL.nl
Was dat niet iets met een citroen badje? En daarna goed insmeren? Ik zou even googlen, heb er ooit wat over gelezen namelijk.
Heb mn nagels een keer ontkleurd door ze even in de bleekwater te zetten. Tussen door afspoelen en als ze nog niet goed zijn nog weer herhalen. Dit was wel haar verf weet niet of het voor nagellak ook werkt. .. Groetjes
Ik had hetzelfde: van die gele verrookte nagels nadat ik bijna de hele winter een prachtig grijs/taupe kleurtje heb gedragen. Ik heb geprobeerd het bovenste laagje eraf te vijlen, maar dit hielp niet heel veel. Daarbij heb ik hiermee m'n hele nagels vernaggeld. Ze breken nu constant af. Uiteindelijk zijn ze nu weer op hun normale kleur nadat ik 4 à 5 weken geen kleurtje op heb gehad. Nu maar even Herome erop om de nagels iets sterker te maken.