ik weet dat dingen vergoed uit basis niet vergoed worden. hoe zit het als zorg wel vergoed is door de aanvulling? mag je het dan wel of niet aftrekken? heb huidbehandelingen gehad totaal 721 vergoed door aanvulling fysio vergoed tot 600 voor de eerste 20 behandelingen vanuit aanvulling heb voor deze vergoeding elke maand 40 euro extra betaald omdat ik het niet uti eigen zak kan betalen en het wel nodig heb wie weet het, wel of niet aftrekbaar?
Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar heb je hier al gekeken? Misschien heb je daar iets aan. Aftrek ziektekosten
Het lijkt mij niet aftrekbaar omdat je het geld vergoedt hebt gekregen van de zorgverzekeraar. Premie is sowieso niet aftrekbaar en ik neem aan dat dat die 40 euro is?
volgens mijn heb ik wat info gevonden. was ik niet aanvullend verzekerd werd het niet vergoed en dan mocht ik het wel aftrekken. nu wordt het wel vergoed vanuit de aanvulling en is het niet aftrekbaar. jammer. is toch 480 euro extra per jaar aan aanvullende premie die ik moet betalen om extra zorgkosten te besparen.
Tsja, maar als je niet aanvullend verzekerd was had je heel veel geld voor moeten schieten en kreeg je alsnog niet het volledige bedrag terug van de belasting... Aan het aftrekken van zorgkosten zit een drempelbedrag verbonden volgens mij! Dus ik denk dat je nu goedkoper uit bent hoor...
Ja ik denk idd dat ik nu voordeliger uit ben. Was te proberen toch beter even vragen en niet kunnen aftrekken dan mislopen terwijl je er wel recht op hebt.