Krolse poes

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ja size doesn't matter bij katten he :) Ik heb hier een kater van 8 kilo rondlopen, die wil je ook niet in je been hebben hangen! Maar de poes van 3,5 kg toch ook niet. Zelf de hond vind ze doodeng haha! Maare, ja doe alsof het mandje de normaalste zaak van de wereld is. Als je er zelf niets engs van maakt, is het voor hen ook niet vervelend. En belonen he, als ze erin gaat!

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Wat een ontzettend prachtig beessie is het zeg!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @zonnestraal, dankjewel. Het is ook echt een schatje.
    Maar nu ze krols is, kan ik haar wel achter het behang plakken.

4. Vlinder84

Aaaww ik zie de foto's nu pas! Wat een lief koppie! Maar lieve koppies zeggen weinig bij een katje he ;) Vooral als ze krols is... Wordt het al beter nu?

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Nee vanochtend was ze nog steeds aan het brullen, janken en aan de deur aan het krabbelen.
    En dit al 4 dagen lang!

Ik was gewoon blij dat ik naar me werk kon vanochtend.

6. Vlinder84

Ja, echt dodelijk irritant! Mijn kater heeft dit een jaar lang gedaan, zomaar, omdat hij niet helemaal goed bij z'n hoofd is. Nu moeten we hem negeren... Als je het 30 dagen kan negeren, aldus gedragsexpert, dan houdt ie ermee op. Pfffft, ik wil gewoon slaaaapen! je zou ze bijna wat aandoen he, maar nee, daar zijn we weer te beschaafd voor haha!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb vanmiddag maar even naar de dierenarts gebeld en om informatie gevraagt.

Het schijnt dus dat Birmanen heel erg krols kunnen zijn, erger dan andere katten.

Verder zei ze dat het niet heel erg schadelijk is om je poes eventjes aan de pil te doen. Bijvoorbeeld van mei tot oktober.
    Het was alleen niet verstandig om het langer dan 2 jaar achter een gesloten te geven.

Dus ik heb de pil voor haar opgehaald en doe haar tot oktober aan de pil.

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zorg wel dat ze de pil ook daadwerkelijk binnenhoudt, die van ons krijgt ook in de krolse periodes de pil, maar opeens was ze wel heel dik, en sinds gister hebben we een nestje van 5 kittens terwijl ons eigen poesje nog maar net vorige maand een jaar is geworden :oops:

Deel Deze Pagina