In tegenstelling tot het topic waar is was jullie kindje laat in ( ik vindt het zo leuk maar kan niet meedoen aangezien meneer juist snel is ) ben ik wel benieuwd waar jullie kindje vroeg in was/ is Onze kleine man is op de bevalling na met alles redelijk vroeg zeker als je nog bedenkt dat hij ruim 3 weken te vroeg was hij heeft nu al 4 tanden de fles hebben we handvatten op want meneer wil hem zelf vasthouden omrollen deed hij gelijk in een keer door van rug naar buik en van buik naar rug weer terug lachen met 4 weken en hij is nooit meer gestopt kletsen ( af en toe zoeken we nog naar de uitknop )is wel heel erg gezellig zitten meneer wil alleen maar zitten en kan ook al best goed zitten kan al wel een paar minuten zitten helemaal los en trekt zichzelf op tot zittend We hebben het getroffen met dit makkelijke mannetje
klinkt als heerlijk genieten marilouise @ hier na 2 dagen al lachen, mooiste cadeau op mn trouwdag met 2-3 maand konz ze alle kanten op rollen 4 maand liet ze al zo nu en dan het woordje mama vallen ongeveer 4 maand zitten eet ondertussen al volledig met de pot mee zegt mama, baba, t woordje nee begint nu te komen klept ook tegen iedereen merk nu wel dat haar prioriteit op t moment echt communiceren is
Mijn zoontje loopt sinds 6 maanden langs de spijlen in de box. Maar ja wilde vanaf 3 weken ook alleen maar 'staan' op schoot...
Mijn meisje. Kan heerlijk haar fles leeg drinken brabbeld uit gebreid. En als we het toch over vlug zijn hebben. Mijn zoon dat is een appart verhaal. Tand daar is die mee geboren. Dat is pas vlug haha. Liep met zeven maanden rond de salontafel. Wilden ook alleen maar staan staan staan. En dochter lief doet het nu lekker op haar eigen tempo. Ligt nog steeds op haar rug draait nog niet. zo zie je maar elk kind is verschillend.
Ties roept me als hij me nodig heeft met "Nene". Geen idee of het vroeg is maar ik ben wel trots. het is echt specifiek gericht op mij. en hij kon direct na de geboorte zijn hoofdje al hoog houden en keek heel helder rond.
onze kleine man is nog ergens vroeg mee relaxen sind deze week doet hij in de box zichzelf een kwartslag draaien en legt dan zijn voetjes op de rand van de box en ligt dan heel rustig te spelen met zijn voetjes in de lucht. echt aan het relaxen
Pff, de oudste was echt laat met alles, maar kan nu al heel vlot goede zinnen maken (dus niet vangelis klaar uit, maar vangelis is klaar, mag ik uit stoel). De jongste is snel met alles. Na 1 week kon meneer al rollen, beide kanten op en sliep ook altijd op zijn buik (doodeng natuurlijk bij een kindje van een week oud), na 4 maanden kruipen, na 7 maanden staan en lopen langs de tafel, na 10 maanden los lopen en nu rent hij overal heen, kan hij op loopauto's en motoren rijden en begint met woorden. (hij is nu 13 maanden!).
@ missym wat grappig alle2 zo verschillend zo zie je maar dat ieder het in eigen tempo en volgorde doet
lachen deed Gijs al vanaf 2/3 weken, nu sinds 5 weken lacht hij heel veel en bewust... en lacht nu ook met geluid (zooo schattig) kon na 1 week zijn hoofd al recht houden en optillen, hij is zo nieuwsgierig dat hij alleen maar wil rond kijken... heeft zich al 2 keer van zijn buik naar rug gedraaid. meneer zit ook graag op schoot en gaat heel vaak "staan" op schoot (ben benieuwd of hij dan ook snel gaat kruipen) verder doet hij sinds 3 weken mensen volgen, vooral mij haha!
Julia is ook zo'n lekkere snelle uk! Ik vind alles heerlijk aan mijn meisje hoor, dat ze met sommige dingen laat is, en met sommige dingen juist snel. Heerlijk toch? Julia rolde om met 3 mnd (buik->rug) en terug met 4 mnd. Toen een poosje druk geweest met oefenen en sterk worden, haha. Met 6,5 maand kon ze opeens zelf gaan zitten (viel eerst nog steeds om, maar na een paar dagen niet meer) en een paar dagen later ging ze kruipen. Met 8 maanden ging ze staan in de box en nu (vanaf 9 mnd) loopt ze overal langs en rent ze aan je handen! Met praten is ze nog niet zo snel. Ze zegt wel memememe en babapapapaababaababa, maar bedoeld daar meer mee: "Haal me uit de box!" Laatst zei ze een paar keer 'be' tegen de lamp (misschien de P klank?), maar verder benoemd ze nog niks. Ze kan wel heel goed schreeuwen en blèren door de winkel ofzo Nou ja, en verder is Julia gewoon het lenigste meisje wat ik ooit gezien heb. Zitten, draaien, kruipen, rollen, op je knieën zitten, staan, stappen, vallen, draaien, zitten, kruipen, etcetcetc. Ik word er soms wel eens gek van En zij zelf ook!
Mijn zoontje is niet erg vlot qua ontwikkeling, maar toch 2 dingen waarvan ik vermoed dat het snel is. * schaterlachen met 3,5 maand * stukjes met duim en wijsvinger pakken met 7 maanden Voor de rest is hij lekker gemiddeld
zoonlief was hier met alles eigenlijk wel "traag"tot hij 8 maand was, toen ging hij opeens rollen, staan pasjes zetten kruipen zelf naar zit. en met 12 maand liep hij helemaal los. ( vind het lopen dus wel snel met 12 maand )
Hier mijn lenige meisje! Ben heel trots op dit filmpje, alles wat ze al kan YouTube - Lekker spelen met mama (9,5 mnd)