Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum. Zondag positief getest en maandag nogmaals bij de huisarts (wel een poosje gewacht met testen, omdat ik steeds het gevoel had dat ik ongesteld moest worden). Super! Over paar weekjes eerste afspraak bij de verloskundige en een eerste echo. Nu merk ik alleen dat ik heel wisselend last heb van kwalen. Afgelopen dagen bijv. behoorlijk last (wel af en toe wisselend qua lichte en behoorlijke pijn) van mijn borsten gehad en vandaag ineens niet meer.. Alsof ze weer 'normaal' zijn.Tja en ga je toch twijfelen.. Gaat het allemaal wel goed.. Erg he, na net een positieve test, maar je hoopt ook zo dat het goed blijft gaan..Zijn er meer die dit herkennen? Moet nu rond de 5 a tegen de 6 weken aanzitten. Of is het niets om me druk over te maken? Ik vind het allemaal toch wel erg spannend..
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Bij mij wisselen de kwalen ook af hoor en dat maakt mij vaak ook onzeker maar tot nu toe gaat alles goed. (12 weken) in het begin helemaal nergens last van gehad..Ja wel heel moe geweest en daarna ineens niet meer. Toen pijnlijke borsten en de week erna niet meer. Misselijkheid ook op en af dus het wilt niks zeggen.
Gefeliciteerd! Het is normaal dat de kwaaltjes komen en gaan. En dat brengt onzekerheid met zich mee. Bij mij wisselden de kwaaltjes elkaar af. De ene dag last van groeikrampjes, andere dag van borsten, de ene dag heel moe, de andere dag viel het wel mee. Proberen om het wat los te laten, hoe moeilijk dat soms ook is. Erop vertrouwen dat alles gewoon goed gaat!
Bedankt voor jullie reactie! Het is allemaal nieuw voor me, dus vandaar ook de spanning denk ik. Maar viel me zo op dar ik tot gisteren flink wat last had en nu vandaag ineens niets. Maar lees hier en daar inderdaad al meer dat het kan wisselen! Verder is googlen ook niet zo'n goed idee mer ik.. Want daar lees je ook hele vervelende dingen natuurlijk. Ik hoop dat alles gewoon goed blijft gaan.. Ik heb zoiets van als het dan eenmaal zover is, dan wil je een gezond kindje ook natuurlijk (maar dat geldt natuurlijk voor iedereen wel). Zal proberen om mijn onzekerheid niet te laten overheersen. Kan ook pas over 4,5 week voor een echo, dus dat is ook aftellen uiteraard!
Makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer er meer van te genieten dan onzeker te zijn. En idd niet teveel googelen. Hier is het Veel gezelliger hoor 😃 kijk ook anders even bij de zwangerschap clubs. Daar worden er "groepjed" gevormd van zwangere vrouwen die in dezelfde periode zullen bevallen. Wellicht ook leuk voor jou om daar ervaringen e.d te delen met andere zwangeren
Oh, zo'n groep klinkt wel leuk ja! Ga even een rondje forum doen! En inderdaad, moet gewoon gaan gaan genieten (maar het is gewoon spannend natuurlijk). Moest het even ergens kwijt