Ik heb nu net in twee/drie topics iets over waakhonden zien staan, maar het kan ook anders. Ik heb serieus een waakkat Hij is écht stikvervelend als mijn vriend op zijn werk zit. Als er een man voor de deur staat (verkoper, postbezorger, buurman, maakt niet uit) gaat hij breeduit macho op zijn poten voor mij staan totdat die persoon een stap achteruit doet. Dat is echt heel gênant, want hij doet het NIET bij vrouwen. Dat interesseert hem niet. Bij hen springt hij hooguit in hun tas. Mocht die persoon die op visite is dan ook nog toevallig geparkeerd hebben op de parkeerplaats hier voor de deur, klimt hij op de motorkap en doet hij net alsof hij de Leeuwenkoning is, staat heel arrogant en loopt hij rondjes op de voorruit Soms springt hij in de auto Ik ben zelfs een keer 'opgehaald' toen ik aan kwam lopen de straat in. Wij hebben een kattenluik voor onze drie poezenbeestjes en ik kwam van de bushalte terug lopen de straat in. Toen kwam er een jongen een versierpoging doen; "Hee meisje, hoe gaat het, alles goed? Jij bent een mooi meisje" - Dat kaliber, dus niets serieus. Nog voordat ik had gezegd: ja hoor, alles goed, met jou ook? MOOI, doeg!, stond de macho-poes alweer miauwend bij mijn voeten. Ik zei toen maar: ik ga de kat eten geven, hihi, doeg! Ik krijg soms echt het gevoel alsof ik gecontroleerd word. Hij loopt ook mee met de kinderwagen als ik eventjes boodschappen wil gaan doen. Want ja, voor hetzelfde geld komt er een man in mijn buurt ofzo. Het lijkt wel alsof die kater denkt dat ik een ontrouw klein meisjes-meisje ben ofzo. Herkenbaar, iemand? Oh en mijn partner lacht er enkel keihard om; het is zijn kat en hij vind hem 'goed 'afgericht bwhahaha' etc.
Grappig! Niet herkenbaar, maar die van mij mogen ook niet naar buiten. Ik kwam toevallig dit vanochtend tegen op de site van de Daily Mail. Is ook wel een echte waakkat! Jaagt een vos weg van het terrein haha. Outfoxed: Fearless Forest Cat turns guard dog as he chases rival fox off his land | Mail Online
hahahaha! - ik kom niet meer bij! Dat klinkt in mijn oren als een geniale kat! Ik heb hier geen ervaring mee, mijn oude kat is zo dement als een deur.
3 van onze katten lopen ook mee als we bijv naar de winkel gaan. Alleen wonen we aan een weg waar de automobilisten niet uitkijken en nogal hard rijden dus als het even kan zorg ik ervoor dat die 3 binnen zijn als ik wegga want de katten zelf kijken ook niet uit Ze laten me ook wel eens 'schrikken' haha. Dan springt er ineens 1 uit de bosjes, echt zo leuk
Hij ligt hier overigens ook in het hoge gras achter het huis te wachten totdat een willekeurig mens of dier voorbij komt om te bespringen. Ik zie geregeld katten een meter omhoog vliegen van schrik
Hahaha vind het wel geweldig... Snap dat je er zo nu en dan moe van wordt. Ik heb het met me chihuahua die denkt ook dat die een Duitse herder is , puur alleen bij mannen. Vrouwen vind die leuk , kunnen alles bij hem doen. Mannen valt die aan. Gelukkig wordt het minder want ben hem aan het 'trainen'. Maar stiekem kon ik er ook wel om lachen.
Hij kreeg vandaag van mijn vriend rauw tartaar als beloning. Want ja, hij vloog de pakketjesman weer naar de voeten vanuit de struiken
I do, ook eentje van 250 weer. En ik heb het geld van de verzekering gekregen, cool he Kan ik veilig autorijden in de zon.
haha lol één van de katten hier was erg waaks toen ik zwanger was en een tijd daarna ik hoefde maar te zeggen pak hem of ze viel gewoon aan, ik zei het een keer voor de grap richting mijn man maar het was gelijk grommen blazen hoge rug.. echt bizar.. de kat van mijn man gaat rustig in ijn rugzak liggen in de hoop dat ze mee mag whahahaah katten komen hier niet buiten.. ik vind het prachtig om te lezen trouwens whaaha
Haha, dat doet mijn andere kat als mijn vriend en ik aan het 'stoeien' zijn en ik zogenaamd heel hard 'au au au au' roep Heerlijke beestjes!
Haha dit vind ik wel grappig haha, had ik maar zo'n kat, hoef je nooit bang te zijn voor inbrekers als je alleen bent !
De ene kat heeft een keer in de vensterbank staan grommen toen eropeens een schilder stond (wij wisten van niks, dus waren net zo verbaasd als de kat). De andere katvolgt ons buiten. Ik probeer altijd weg te gaan zonder dat hij het ziet. Ik ben hem al twee keer tegengekomen op de groentenafdeling van de supermarkt... Heel vervelend!