Ik heb een dochter van 5 maanden het is mij opgevallen dat ze haar teentjes heel vaak krom doet dus echt haar teentjes buigen is dit eigenlijk wel normaal?
Het klinkt heel normaal maar misschien begrijp ik niet goed wat je bedoeld? Wij als volwassenen kunnen toch ook gewoon onze tenen buigen?
Ik bedoel dat ze haar teentjes echt krom doet alsof ze gespannen is vooraal met spelen doet ze haar teentjes krom. Linker voet doet ze het meer
Maakt ze verder een gespannen indruk behalve haar teentjes? Mijn kindje buigt haar teentjes ook vaak, ook tijdens het badderen enzo. Maar omdat ze verder ontspannen en vrolijk is heb ik er nooit bij stil gestaan eigenlijk. Ik denk niet dat het kwaad kan hoor.
Ik heb vaker topics van jou voorbij zien komen waarin je je af vraagt of het normaal is hoe je kindje doet/ontwikkeld. Ben je misschien een beetje overbezorgd? Probeer een beetje te ontspannen en vergelijk je kindje niet teveel met andere kindjes.
Ik heb toevallig een anderen baby die ook de teentjes krom doet. Zo doet mijn dochter ook vaak met haar teentjes
Ja daar heb je wel gelijk in dat komt omdat ze bij 20 weken echo een softmarker hadden gezien en dat zien ze heel vaak bij kinderen met syndroom van down. Ik heb me hele zwangerschap zorgen gemaakt. Gelukkig is ze helemaal gezond geboren nu maak ik me overal zorgen om weet dat het niet goed is. Ik zal proberen me zelf te ontspannen.
Wat goed van je dat je dit zelf in ziet. Heel fijn voor je dat je kindje gezond is geboren! Lekker van genieten dat ze zo lekker vrolijk is!