Afscheidingsvraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kiki80, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallo Dames,

Waarschijnlijk voor jullie de zoveelste keer dat het wordt gevraagd, maar ik wil toch nog graag een keer het antwoord zien :oops: .
    Pas verder lezen als het eten al goed gezakt is hoor ;)

Sinds ik zwanger ben heb ik totaal geen vaginavocht/ afscheiding meer. Ik ben gechecked op een schimmel, maar dit is niet het geval. Nu heb ik vanochtend een ontzettend dikke slijmdraad uit mijn vagina 'getrokken', er hing een klein stukje uit, en toen ik dit wilde verwijderen, kwam er een heleboel mee. Ik voelde het echt trekken van binnen. Sindsdien verlies ik steeds dikke klodders slijm.
    Ik weet dat je tijdens de zwangerschap meer afscheiding kan hebben, maar dit? Echt jakkes. Hoort dit erbij of moet ik toch maar weer op voor een schimmelonderzoekje?

Bedank alvast voor jullie reactie.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Kiki,

Nu moet je niet schrikken maar het kan al een deel van je slijmprop zijn die je aan het verliezen bent. Het verliezen van de slijmprop zegt NIETS over of je vroeg gaat bevallen. De slijmprop verlies je gedurende je zwangerschap, de een al vroeg de ander pas tijdens het persen, het zegt dus weinig.
    Maak je je er zorgen over dan kan je het slijm opvangen en het je verloskundige laten zien.

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina