'Verschoonmatje' in de wasmachine?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ghurabaa, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hoi dames!

Ik heb bij mijn Quinny luiertas zo'n verschoonmatje die ik regelmatig gebruikt. Maar nu heeft mijn dochtertje er op geplast en wil ik hem eigenlijk graag in de wasmachine doen.. Maar kan dat??

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

in mijn matje zit volgens mij iets van karton, zou hem eerder in bad gooien dan in de wasmachine stoppen.

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    In die van mij zit geen karton, als ik goed gevoeld heb..

Heb het matje al in een sopje met wasmiddel gedaan, maar hij zal nog wel vaker vies worden en wil het wel goed schoon krijgen. Zeker wanneer er ontlasting op komt want dat is zo knalgeel dat krijg je er niet uit met de hand denk ik..

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    zit er geen glad laagje op dat je gewoon kan afvegen?
    En anders leg je er ee hydrofieldoek over?

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik ken die van quinny niet, maar ik heb de luiertas van hema (de grijze) en doe het matje denk ik gemiddeld 1 x per maand in de wasmachine, gaat prima.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een ander merk (oioi) matje. Geen karton o.i.d., maar ik heb hem toch maar nooit in de wasmachine gedaan, ik heb geen idee wat voor vulling erin zit. Er zit namelijk geen waslabel aan, beetje onhandig. Ik heb hem hééél vaak in een heet sopje gewassen, volgens mij werd-ie daar prima schoon van.

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nee.. Nou toen ze er op had geplast bleef alle plas er wel op liggen, dus het trok er niet echt gauw in. Maar na het afnemen was hij nog wel vochtig..

Deel Deze Pagina