krop in de keel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wendytimmerman, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendytimmerman

29 sep 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    heb niet kunnen wachten... test gedaan maar negatief...
    op naar de volgende ronde

2. Dana

Dana Niet meer actief

jammer meid, je zou het nog een keer met ochtendurine kunnen proberen mocht je niet ongesteld worden.

3. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Krop in de keel klinkt meer als een opgezette klier, is ook heel irritant en soms met slikken zelfs pijnlijk.

Jammer Wendy :(

4. Alita

Alita Niet meer actief

jammer.....

5. wendytimmerman

29 sep 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dana,
    heb dat ook al gedacht, nog steeds wachten he. Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan mss eens met ochtendurine proberen...

6. Dana

Dana Niet meer actief

succes! ;)

7. Troel

Troel Niet meer actief

jammer!!!

Hoeft niet altijd veel te zeggen hoor... Met ochtend urine...... Ik ook niet gedaan en had een duidelijke positieve test.

Succes!!!!!!

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik vind koffie dus ook nog lekker. Had een beetje gehoopt dat dat zou overgaan als ik zwanger was (misschien komt dat nog :) ), ik start mijn dag met twee kopjes en dan alleen nog maar rooibos en theeinevrije thee (HEEEEEEEL VEEL)

9. Troel

Troel Niet meer actief

Haha moet nu heeel eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer zin in heb! Was in t begin ook totaal niet misselijk en nu wel.. Daar heeft t mee te maken denk ik... Ik zit liever aan de sap! Rode vruchten.... :D Lekker! Ja en die Andalusia thee! Die is ook cafeïne vrij.. :)

10. Troel

Troel Niet meer actief

En melk! Maar als we zo doorgaan maken we er een ''wat vind ik lekker'' topic van hahaha!! Niet dat ik t erg vind....;):D

Deel Deze Pagina