jammer meid, je zou het nog een keer met ochtendurine kunnen proberen mocht je niet ongesteld worden.
Krop in de keel klinkt meer als een opgezette klier, is ook heel irritant en soms met slikken zelfs pijnlijk. Jammer Wendy
Hey Dana, heb dat ook al gedacht, nog steeds wachten he. Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan mss eens met ochtendurine proberen...
jammer!!! Hoeft niet altijd veel te zeggen hoor... Met ochtend urine...... Ik ook niet gedaan en had een duidelijke positieve test. Succes!!!!!!
Ik vind koffie dus ook nog lekker. Had een beetje gehoopt dat dat zou overgaan als ik zwanger was (misschien komt dat nog ), ik start mijn dag met twee kopjes en dan alleen nog maar rooibos en theeinevrije thee (HEEEEEEEL VEEL)
Haha moet nu heeel eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer zin in heb! Was in t begin ook totaal niet misselijk en nu wel.. Daar heeft t mee te maken denk ik... Ik zit liever aan de sap! Rode vruchten.... Lekker! Ja en die Andalusia thee! Die is ook cafeïne vrij..
En melk! Maar als we zo doorgaan maken we er een ''wat vind ik lekker'' topic van hahaha!! Niet dat ik t erg vind....