wie zou me kunnen helpen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door femme777, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femme777

femme777 Nieuw lid

5 okt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben benieuw of iemand mij advies zou kunnen geven. Ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus duurt, meestal is deze redelijk kort. Zal rond de 28 dagen liggen. Nou heb ik sex gehad een kleine week nadat mijn laatste menstruatie was afgelopen. Verder nergens last van gehad. Wel veel honger, wil steeds veel en vet eten. Ik had een paar dagen geleden ongesteld moeten worden. In plaats daarvan wit slijm. Nu nog steeds wat afscheiding, witgelig. Vlak voor dat ik ongesteld wordt heb ik nooit last van afscheiding. Dat zou dus betekenen dat ik of nog lang niet ongesteld wordt of..
    Ik voel de laatste paar dagen in mn onderbuik een raar gevoel, een soort aandrang om te plassen bij baarmoedermond. heel af en toe een vlaag van misselijkheid, maar verder gaat het goed. ben wel wat moe maar heb ook veel aan mn hoofd gehad de afgelopen weken.
    Ik hoop dat iemand me iets zinnigs zou kunnen zeggen.

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Het enige zinnige wat ik hierop kan zeggen is:

Heb je al een test gedaan? zo nee, test doen.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Inderdaad, een test doen. Dat is het enige waardoor je zekerheid hebt.

4. Alita

Alita Niet meer actief

je zou zomaar zwanger kunnen zijn natuurlijk...als je nu al eigenlijk ongi zou moeten zijn testen meid!!

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi inderdaad, gewoon een testje er tegen aan gooien! Wij kunnen ook niets voorspellen hihihi!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    testen meis! ik/wij hebben ook geen glazen bol helaas..

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ja idd een test doen! Iedereen reageert er ook weer anders op. Moeilijk te zeggen dus.

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    zoiezo even testen...

maar wat ik me afvraag... je zegt sex gehad kleine week na ongi... meestal is pas na 14 dgn eisprong zkkr met cyclus van 28 dagen.. als je maar 1 x sex hebt gehad moet het wel in 1 keer raak zijn geweest..

het zou natuurlijk kunnen... overigen is een cyclus van 28 dgn niet kort hoor!!

succes!!

liefs pris

9. femme777

femme777 Nieuw lid

5 okt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie berichten. ik ga toch maar even testen. het punt is dat degene met wie ik sex heb gehad en ik elkaar nog maar kort kennen dus meestal sex hadden met condoom. met dus een uitzondering vlak na mijn menstruatie. stom.

10. Alita

Alita Niet meer actief

wanneer ga je testen.....en 1x kan genoeg zijn natuurlijk...

Deel Deze Pagina