Ik wilde morgen kipfilet klaar maken in zo een gekruid velletje van Maggi, kruidig en mals. Ik zat allean te bedenken of dat wijsheid is in combinatie met borstvoeding, want zou niet willen dat mijn kleine meid er krampjes door gaat krijgen.
Ik at eigenlijk vrij snel gewoon alles, eerst in lichte mate en daarna gewoon zoals altijd. Nooit een probleem geweest. Alleen kool daar konden ze wat op reageren, maar dat waren meer scheetjes e.d.
Gewoon uittesten eigenlijk. Ik denk dat het wel kan, zo scherp zijn die kruiden niet, maar ieder kind reageert weer ergens anders op. Hier de eerste maanden reactie oo veel uien, paprika, kool en helaas veel chocola. Na 3 maanden kon ik alles weer eten.
Tijdens de zwangerschap kreeg ik gekruid eten niet naar binnen,zelfs mijn geliefde Thaise kookboek bleef in de kast 😱 Na de geboorte weer heerlijk gaan koken. Kinderen hebben er hier nooit last van gehad 👍
Hier ook geen problemen gehad met kruiden of pittig eten. Wel met te veel uien of kool. Ze zijn nu gek op pittig eten hihi.