Tips gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariekje28, 1 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Goedemorgen,
    Na ondertussen ruim 1.5 jaar proberen ben ik nog steeds niet zwanger, en het valt me elke maand zwaarder als ik ongesteld wordt. We zijn al bij n gynaecoloog geweest, echo's en zaadonderzoek gehad en zo ver hij kon zien alles in orde. Heb n vrij regelmatige cyclus van 30, 31 dagen, dus de gynaecoloog ziet niet in waarom ik niet in 2016 nog zwanger zou worden. We maken t leuk op de juiste dagen, de rest van de maand ook hoor, maar toch lukt het niet. Zoooo frustrerend en wordt er verdrietig van.
    Ik ben op zoek naar tips die jullie hebben geholpen evt sneller zwanger te raken. Hierbij denk ik niet aan bepaalde standjes maar bijvoorbeeld tarwekiemolie. Heb daar wel eens van gehoord en sta op t moment erg open voor alle tips die me kunnen helpen.
    Ik hoor ze graag,
    Liefs Marieke

2. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik ben voor mijn vorige zwangerschap niet eens zo lang bezig geweest (duurde jaar) maar ik vond het heeeeel moeilijk en lang duren. Wij zijn naar een homeopaat geweest en die maand erna was ik zwanger. We zijn nu ook 4 maanden aan het proberen en ben inmiddels weer ongesteld geworden, bah! Mocht het over paar maanden nog niet raak zijn dan ga ik denk ik weer naar se homeopaat! Succes!

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik hoor ook goede dingen over accupunctuur, dus dat zou je ook eens kunnen proberen.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Of het toeval is of niet weet ik niet maar ik ben zwanger geworden net de maand dat ik "zwanger worden" supplement van de etos gebruikt heb, en toen ook veel granaatappelsap gedronken. 5 eerdere rondes zonder succes.
    Hoop voor je dat het snel lukt!

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ik werd de laatste keer ook direct zwanger bij het gebruik van tarwekiemolie. Maar ik had dan ook een erg korte luteale fase van een dag of 8, waardoor ik daar bij uitkwam.
    Weet je ook zeker wanneer je ongeveer je eisprong hebt? Door bijv. gebruik van ovulatietesten?
    Bij onze oudste deden we er het langst over om zwanger te worden. Maar achteraf gezien waren we misschien daarvóór wel steeds net te laat.
    ik kwam er op een gegeven moment achter dat mijn ei waarschijnlijk iets eerder kan dan ik dacht en ook dat een 'voorraadje klaar hebben liggen' soms ook nuttig was, dus maakte we het net 2 dagen eerder gezellig dan we eerder deden.
    Maar of het daaraan lag? dat weet je natuurlijk nooit.

6. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    faithx voel me heel dom, maar wat doet n homeopaat dan?

spruitje80 toch eens halen dan die tarwekiemolie. Ik weet precies wanneer mijn vruchtbaarste dagen zijn, maar ruim daarvoor en daarna maken we t ook al gezellig samen, dus het kan niet zijn dat we te laat zijn...

Fluss1984 van die granaatappelsap is n goeie, ga ik proberen

Nanoe2 Dat lijkt me echt niks, sorry, maar bedankt voor het meedenken.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik gebruik ook tarwekiemolie omdat mijn bms vaak erg dun is. Nu was dit bij de laatste follikel meting mooi dik (10mm), maar ik ben ook onder behandeling (hormooninjecties en Pregnyl om mijn eisprong te stimuleren), dus ik kan niet heel objectief meepraten.
    Maar ik denk dat het een combinatie van factoren is. Kan nooit kwaad!

8. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Oohh wat herken k mezelf in jouw verhaal meidd.
    Wij zijn uiteindelijk nog maar 8 rondes bezig maar het valt me nu al ook steeds zwaarder. Je ziet op facebook allemaal kindjes of berichten van zwanger zijn voorbij komen en ben daar echt jaloers op.
    K moet dinsdag ongesteld worden en dat ga k worden ook. Het begint alweer te rommelen zoals iedere maand.
    K ben nog nooit zwanger geweest en ben dan verder ook nog niet langs de huisarts geweest maar als het zo moet zijn laat het dan maar snel zijn zodat ik weet of alles goed zit.. maar lijkt me zo frustrerend dat alles goed zit (gelukkig hoor !!!!) Maar het dan alsnog niet wil lukken pfff...
    Maargoed we gaan er voor met zn alle! Alleen een vraagje...wat doen de pillen van zwanger worden van etos?? En wat doet granaatappelsap? Daar hoor ik.meer.over....

9. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Het boek van rika lucak lezen? Ik sta net overal achter maar de combi van gezonde voeding en yoga vind ik wel wat. Ik heb het deels gevolgd en ben nu zwanger. Geen idee of het hiermee te maken heeft want ik ben 3 keer binnen de 4 mnd zwanger geraakt...Succes!

10. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    We zijn een jaar bezig geweest toen teunisbloem oli gaan gebruiken. Werkt ook tegen pijnlijk menstruatie. Toen was ik meteen zwanger. Of het daar aan ligt geen idee. Veel sterkte 😘 teleurstelling is herkenbaar xx

Deel Deze Pagina