Dames! Even snel een vraagje. Ik heb hier een bakje paturain kruidenboter wat goed was tot 18-01-10. Het is dus over datum maar ongeopend. Wat zouden jullie doen, wel of niet nog opeten? Het ruikt goed, en ziet er ook nog goed uit opzich..
Ik zou het niet eten maar goed ik eet niets wat maar een dag over datum is .. denk dat er best wel mensen hier zijn die het wel gebruiken ... sommige gebruiken zelfs kruiden die een jaar over datum zijn .. dus ja ...
Hmmm... met melkproducten moet je toch altijd wel uitkijken. Ik zou het niet doen, ook al ruikt het goed. Kruiden kunnen geur goed maskeren.
Als iets 1 of 2 dagen over datum is en ongeopend eet ik het nog wel, maar een maand over datum, nee, weggooien zou ik zeggen!
Sommige dingen die over datum zijn eet ik nog gewoon...maar aangezien dit toch een melkproduct is zou ik er wel voorzichtiger mee zijn. Ik zou het weggooien.
Ja inderdaad, ik vertrouw het ook niet en heb het dus ook niet gegeten. Maar mijn moeder die hier op visite is vond het nog wel kunnen. Ik ben benieuwd of ze morgen ziek is
ik eet/drink nooit iets wat over de datum is, er staat niet voor niks een datum op en daar hou ik me strikt aan! wat dat betreft ben ik echt erg!!! soms zelfs zo erg dat ik het op de dag zelf niet eens meer eet/drink...
Tja...je kunt ook overdrijven. Op de dag zelf hoort het gewoon nog goed te zijn. Op de meeste dingen staat een ten minste tot datum. Dit houd in dat de fabrikant garandeerd dat het product dan nog goed is, maar daarna kan het product ook nog prima zijn.