menstratiepijn met 27 weken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by annika, Aug 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Gisteravond laat kreeg ik er ineens last van. Menstruatiepijn, dus voelde echt een soort krampen in mijn baarmoeder en had ook lage rugpijn. Ik ben nu 27 weken zwanger, is dat wel okee? Ik heb heel slecht geslapen, ik denk doordat ik me er druk over gemaakt. Het is nu inmiddels minder maar nog niet geheel weg.
    Ik heb me zelf bedacht dat dit misschien harde buiken zijn? => alleen die voel je toch maar even en niet ineens zo lang achter elkaar / continue? Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat harde buiken zijn, voelen die als menstruatiepijn?

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    Hoi,
    Dat heb ik ook wel gehad. Een hele nacht met buikpijn :( Ik heb toen s ochtends de VK gebeld en mijn klachten uitgelegd. Het was een soort van groei van je baarmoeder. Misschien wel een groeispurt van je baby! Dus als het niet nu ook nog blijft aanhouden die pijn, is het denk ik niets waar je je zorgen over hoeft te maken! :)

groetjes

3. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Hoi Mir1976,

Dankjewel voor je reactie. Heb jij dat rond deze periode gehad? Dus met ongeveer 27 weken?
    Ik heb zojuist ook gebeld met de verloskundige en zij adviseerde me om het even heel rustig aan te doen omdat mijn lichaam aangeeft dat ik waarschijnlijk even teveel heb gedaan. Ik heb gister inderdaad een enorme drukke en lange dag gehad, dus kan me er iets bij voorstellen.
    Wat jij schrijft, was wat ik me gisteravond ook bedacht toen ik het voelde, een groeispurt inderdaad. Ik wist alleen niet of dat werkelijk mogelijk is, maar jij beschrijft het ook!
    In ieder geval doe ik maar wat de verloskundige heeft gezegd, dat kan nooit kwaad denk ik! Een beetje lui vandaag, en door die slechte nachtrust zal me dat wel lukken!

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    ;) Juist, rustig aan doen vandaag! En altijd naar je lichaam luisteren natuurlijk! Je wordt nu steeds minder mobiel :)

Ik had de pijn in dezelfde periode als jij. Ik weet niet of het werkelijk een groeispurt van de baby was..? Maar in iedergeval gaf mijn vk aan dat het groei van de baarmoeder zou kunnen zijn. Daarna heb ik die pijn niet meer zo gehad... tot nu... alleen is dat nu meer pijn in mijn onderbuik omdat de baby waarschijnlijk aan het indalen is.

Nou sterkte vandaag en lekker luieren hè ;)

5. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Heb ik ook rond die tijd gehad.
    Bij mij deden vooral de zijkanten van mijn buik pijn.
    Volgens vk zat daar de rand van de baarmoeder en daar drukte de baby tegenaan.

Silly

Share This Page