griep en 37 weken zwanger

Discussion in 'Gezondheid' started by Bartje, Oct 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bartje

Bartje Actief lid

Jun 17, 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ben zo beroerd,neus zit dicht ,oor zit dicht ,keel doet zeer.kan dit kwaad voor de baby,ben nu 37 weken zwanger en het mag nu in principe geboren worden

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, heeft de baby geen last van gelukkig. Het is alleen erg vervelend voor jou. beterschap dus en je mag best een paracetamolletje nemen en dan je bed induiken, slaap je ook wat beter tussen de hoestbuien door en helpt eventueel koorts te verlagen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee alleen eventuele hoge koorts kan gevaarlijk zijn.

4. Bartje

Bartje Actief lid

Jun 17, 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    heb net de huisartsenpost gebeld,mag gewoon paracetamol en lekker uitvieren.is alleen tehopen dat het weg is als de kleine komt

5. Vlinder84

Ja deze lekkere snotgriep heeft bij mij 2 weken geduurt... Dacht dat ik de baby eruit zou niezen en hoesten! Ik hoop dat je snel opknapt, want zo zijn de laatste loodjes nog minder tof...

6. Bartje

Bartje Actief lid

Jun 17, 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    nou het gaat gelukkig alweer stukken beter,alleen kan ik niet zoveel eten,heb er geen zin in en heb gelijk maagzuur...dat zullen de laatste loodjes wel zijn

7. Vlinder84

Ah ja, lekker gaviscon drinken dus ;) Ik kan ook geen grote maaltijden meer eten, maag zit in de verdrukking. Is nu beeb z'n leefruimte he :)

Share This Page