ben zo beroerd,neus zit dicht ,oor zit dicht ,keel doet zeer.kan dit kwaad voor de baby,ben nu 37 weken zwanger en het mag nu in principe geboren worden
Nee, heeft de baby geen last van gelukkig. Het is alleen erg vervelend voor jou. beterschap dus en je mag best een paracetamolletje nemen en dan je bed induiken, slaap je ook wat beter tussen de hoestbuien door en helpt eventueel koorts te verlagen.
heb net de huisartsenpost gebeld,mag gewoon paracetamol en lekker uitvieren.is alleen tehopen dat het weg is als de kleine komt
Ja deze lekkere snotgriep heeft bij mij 2 weken geduurt... Dacht dat ik de baby eruit zou niezen en hoesten! Ik hoop dat je snel opknapt, want zo zijn de laatste loodjes nog minder tof...
nou het gaat gelukkig alweer stukken beter,alleen kan ik niet zoveel eten,heb er geen zin in en heb gelijk maagzuur...dat zullen de laatste loodjes wel zijn
Ah ja, lekker gaviscon drinken dus Ik kan ook geen grote maaltijden meer eten, maag zit in de verdrukking. Is nu beeb z'n leefruimte he