Zwanger & Shopaholic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brabantsmeisje, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik was al erg! Onze babykamer stond al voordat we goed en wel de 12 weken voorbij waren.
    Maar sinds ik weet dat ons ukje een jongensukje is ga ik helemaal los.
    De HELE dag zit ik op internet koopjes te scoren.
    En dan maar als een opgewonden tiener bij de brievenbus zitten te wachten tot het pakje komt..

Zitten hier nog meer shopaholics?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja hier ook.. Haha ik ben inmiddels 'klaar' gelukkig :D
    dus ik wens je nog veel succes de komende weken, je hebt nog wel even.. Ik heb vooral veel uit de sale's van Happybee gehaald (lees; ECHT HEEL VEEL :D) dus dat raadt ik absoluut aan. Ook kleertjes.com heeft heel veel..

Oh en koeka *Hearteyes*.. Dat was wel mijn grootste verslaving deze zwangerschap :D

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ook!!
    Ik zit s'avonds vaak koopjes te scoren op internet, en tegenwoordig bekijk ik zondag ook de nieuwste winkel folders online om te kijken of ik daar nog wat leuks kan scoren:D
    En wachten op de post......ik heb zo'n grijze container ( nee niet voor het afval ) bij de deur staan waar voer voor de buiten vogeltjes in zit, als ik eens een keer niet thuis ben dan hang ik een briefje naast de deurbel: bij geen gehoor pakje a.u.b in de grijze container bij vogelvoer doen, dank u. Met een pijltje naar de container, die staat naast de deur tegen de muur. Het zal je maar gebeuren dat de bezorger het niet snapt en m'n pakje in de echte grijze bak gooit die voor het afval is bestemd:D:D
    Ik zit er trouwens ook nog aan te denken om de laaste week van mei of de eerste week van juni nog een weekje naar New York te gaan. Normaal gingen we altijd de tweede week van december, maar dat word een beetje lastig dit jaar:) Kan daar zo leuk shoppen:D

Deel Deze Pagina