In september lagen de pepernoten al in de schappen bij de supermarkten . Ga ik vandaag, 5 december, dé dag voor pepernoten naar de C1000 . Geen pepernoot meer te vinden!! Het moet toch niet veel gekker worden!! Ligt het aan mijn supermarkt, of kunnen jullie ook geen kruidnoten en pepernoten meer vinden??
Bij jumbo en ah lag gisteren nog volop. Sommige winkels hebben beleidt op is op en dus kans op misgrijpen . Ah en jumbo gooien het liever naderhand in de uitverkoop dan klanten teleurstellen
Hier was gisteren bij de supermarkten (AH, Plus, Jumbo) alles al 50% korting. Het vloog de winkels uit.
Bij de Hoogvliet zowel maandag als gisteren niets te vinden, de schappen waar eerst de sinterklaas spullen lagen zijn nu gevuld met kerstspullen. Gelukkig hebben wij zaterdag al sinterklaas gevierd maar ik heb zelf gewoon nog trek in kruidnoten.
Was hier verleden week al zo, wilde nog iets lekkers als schoenkadootje, maar alles was al vervangen door kerst spul. Echt bizar! Was bij de Lidl, Aldi en Plus zo!
Hier nog geen gebrek aan kruidnoten maar wie gaat er dan ook op de dag zelf nog van alles in slaan? Ik doe dat dus al in Augustus als je dus op je gemak nog letters kan kiezen zonder dat alles door elkaar gegooid ligt. En ik ga zo ook nog maar eens kijken, wie weet is het hier ook afgeprijsd hihi kan ik nog wat extra's mee nemen
Ik dus Het was gewoon helemaal aan me voorbij gegaan dat sinterklaas in het land is, om eerlijk te zijn . Pas gisteravond besefte ik het me Wij vieren het dit weekend . zonder pepernoten dus
Ik was gister bij de blokker voor een sint tafelkleed..... helaas was alles al opgeruimd voor de kerstspullen
dat had ik dus vorig jaar ook, had ik niks!! nou dit jaar op tijd ingeslagen, gebeurd me niet nog eens! haha maar ik vind het echt idioot dat het er nu al niet meer ligt..
Gewoon bakken. Dat doe ik ieder jaar met mijn nichtjes. Dolle pret en ontzettend lekkere kruidnootjes.