Ik had mijn urine dus niet opgevangen om de test er alsnog in te dopen. ik heb de test weggelegd en dat beetje urine wat erop is gekomen is denk ik opgedroogd en toen heb ik dezelfde test weer de volgende ochtend gebruikt.... Ik doe volgende week gewoon weer een test. Heb verder niet echt ergens last van behalve zeurende buikpijn de hele dag door.
die test werkte niet meer hoor.. de tweede keer. Zit ook niet voor niets goed en hygienisch verpakt. Gewoon nieuwe test kopen.. cyclus overslaan is mogelijk maar gebeurt niet zo vaak, misschien word je volgende week alsnog ongesteld en is het een vroege miskraam geweest.. of ben ik nu wat te informatief..
Nou je weet het wel positief te brengen Lintje Geeft niet hoor.. kan wel wat hebben. We zien wel wat er gebeurt. Ik kan er toch niks aan veranderen......
Heidii, je kan wel ongi worden als je geen eisprong hebt gehad. je lichaam (baarmoeder) maakt het slijmvlies aan die het weer afstoot als er geen bevrucht eitje is of het eitje zich niet innesteld. als je zwanger bent dan heb je geen eisprong. Liefs Lydia
Hoi Lintje, Volgens mij heb je inderdaad gelijk en heb ik mijn test puur door mijn ongeduldigheid gewoon verprutst, eigen schuld. Ik ga dinsdagochtend (maandag de test kopen) opnieuw testen. Ikkie ook spannend voor jou!
Dank je Busy, ik hoop ook voor jou dat je spoedig een positieve test in je handen hebt. Het zou echt geweldig zijn.
Dank je vanilia! De volgende keer dat ik test is pas over een week. Kan geen negatieve test meer zien.....
mijn dokter deed bij mij een test (wist zelf al dat ik zwanger was) en ze had te weinig urine gebruikt en er gebeurde niks. z'n 2 min later deed ze er nog wat urine bij druppelen en hij begon toen te werken. hij sloeg positief uit gelukkig maar je wordt er wel onzeker van.
Maar ik heb die test dus echt weggezet (ik had geen urine meer) en heb pas echt een dag daarna dezelfde test opnieuw gebruikt. Dus denk niet echt dat dat hetzelfde is. Ik ga maandag weer testen.
Hoi Busy, Ik kon het niet laten en heb vandaag zo'n digitale clear blue gehaald. Ik dacht als er èèn test duidelijk is dan is het die wel. Maar helaas.....'niet zwanger' stond er. Gelukkig zitten er 3 in zo'n verpakking dus ik ga maandag weer testen. Hou jij het ook een beetje vol? Liefs Vanilia