@ vanilia : hoop op beter nieuws voor je maandag! Ik heb er ook nog 2 liggen (ook clear blue digitaal), maar ik test niet eerder als vrijdag. Heb eigenlijk toch het idee dat ik weer voor niks ga testen.... @ heidii : ben je docent nederlands? of docent op een basisschool? liefs,
Hey Busy, Ik wordt er onderhand echt een beetje onzeker van. Ik kan aan niks anders denken de hele dag door. Ik wilde weer gaan testen vanmorgen maar heb mezelf toch kunnen bedwingen dat er toch wel weer negatief uit zou komen. Ik ga of morgen of dinsdag testen. Heb je eigenlijk ergens last van? Ik niet namelijk. Ja alleen zeurende buikpijn over de dag door, vooral in de ochtend en avond. Dank je wel Bibu, en nog heel erg gefeliciteerd!
@ vanilia: nee wel last van gehad. vlak voor NOD tot paar dagen na NOD hele lichte buikpijn gehad (eigenlijk anders als menstruatiekrampen), maar de laatste dagen is alles zo opmerkelijk rustig in mijn lichaam. Het enige wat ik heb is dat ik nu vaker dromen heb die ik kan onthouden (heb ik normaal nooit). Een paar van die dromen waren dat ik toch zwanger zou zijn, maar ik denk dat ik dat alleen maar heb gedroomd omdat ik dat zo graag zou willen (innerlijke wens). Wat denk jij ervan? Heb trouwens wel minder afscheiding als normaal (afgelopen 2 weken al)
Ik heb ook vooral ´s avonds en ´s morgens een gevoel van buikpijn. Maar echt buikpijn is het ook niet te noemen. Ik had afgelopen vrijdag getest en die was negatief. Durf nu niet meer te testen, ik verwacht niet dat de test nu ineens positief zou worden. Als ik uitga van mijn langste cyclus (32 dgn) dan zou ik vandaag mijn NOD moeten hebben. Heb afgelopen maandag gedurende de dag steeds lichte steken linksonder in mijn buik gehad. Verder weet ik niet wanneer mijn ei geweest is... ik vermoed ong. een week eerder (als ik uitga van het slijm). Ik duim voor jullie! Liefs, Ikkie
Hallo busy, minder afscheiding dan normaal? Herkenbaar... had ik deze keer ook, een week voor mijn NOD bijna geen afscheiding meer... Succes met testen hoor dames! Kari
Ik ben docent presentatietechnieken (etaleren bij de opleiding detailhandel) een beeldende vorming (bij SPW en Onderwijsassistenten) op een MBO, mag dat ook? (Zeg maar 'hogere knutselvaardigheden')
Ik heb de moed een beetje opgegeven, bij het afvegen heb ik soms hele lichtrose slijm.... Dat had ik m'n vorige cyclus ook en toen werd ik de ochtend erna ongesteld.... Ik dacht altijd dat ik erg regelmatig was, steeds 25 en soms 26 dagen. Als ik morgen inderdaad ongesteld wordt (en dat wordt ik) was deze cyclus 29 dagen. De rest nog heel veel succes. Liefs Vanilia
@heidi: tuurlijk mag dat ook! @vanilia: dat zou jammer zijn! op zich 29 nog niet zo slecht toch. ik ga van 25 naar ? (zit nu al op 34 en nog niks.......)
Hey Busy, Ik kan het niet helpen maar heb de moed toch een beetje opgegeven. Voel me op het moment een beetje down. Ik durf geeneens meer naar de wc te gaan, stom heh? Ik heb het gevoel dat deze kinderwens nog erg lang gaat duren. Ik hoop voor jou dat je heel snel positief mag testen. En Ikkie jij ook.
kom op meissie.... je tijd komt nog wel! misschien is het volgende maand al wel gewoon raak. ik wou dat ik een glazen bol had dan vertelde ik het je direct! ik zou trouwens af en toe maar wel naar de wc gaan hoor anders moet je steeds dweilen en daar wordt je ook niet vrolijker van
Je hebt gelijk, niet naar de wc gaan lijkt me een beetje dom Ik weet niet wat we mis doen..... Ik heb de ziekte van chroon, d.m.v. een kijkoperatie is mijn blinde darm verwijdert heb drie kleine littekens in mijn buik en als kind heb ik hersenvlies ontsteking gehad. Misschien dat dit mee speelt ik weet het niet? Voel me wel erg zielig nu op het moment zeg!
ik snap het wel een beetje. ik voel me ook wel een beetje zielig. je wil gewoon weten waar je aan toe bent, alleen is dit iets waar je niks over te zeggen hebt en dat maakt je machteloos. we kunnen niets anders doen dan elkaar te steunen en elkaars 'gezeur'aan te luisteren. zo zie je dat je niet de enige bent die in die situatie zit en dat maakt het allemaal toch wat draaglijker. ik hoop voor je dat het rose niet doorzet en dat je alsnog positief mag testen! (is het nu niet dan volgende maand)
Je hebt gelijk Busy, ik heb zeker wat aan je steun het lucht echt op en het is erg lekker dat er iemand naar je luistert en met je mee denkt. Ik voel me inderdaad heel erg machteloos. Het is me altijd gelukt om ergens in te slagen als ik dat wou, maar voel me nu zo hulpeloos. Ik hoop dat we allebei snel antwoord zullen krijgen. Alhoewel ik heel sterk het gevoel heb dat jij deze week positief gaat testen