Kruidvast-test 'her'gebruiken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vanilia, Mar 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Marleen dit is mijn 7e ronde (inclusief ontpillen).

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    vind dat het tijd wordt dan dat het heeeel binnenkort een keer raak is!

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Aan alle dames die al veel en veel langer bezig zijn wil ik mijn excuses aan bieden. Jullie denken nu vast jemig die is aan het zeuren.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Oke, kan me goed voorstellen dat je je onderhand moedeloos gaat voelen.. Wachten duurt zo lang als je graag een kindje wilt.. Ik ben geen deskundige, maar heb niet het gevoel dat het door die hersenvliesontsteking kan komen. Heb je het er wel eens met de arts over gehad wat de ziekte van Crohn (die bedoel je neem ik aan; ziekte aan de darmen toch?) voor gevolgen kan hebben voor een eventuele zwangerschap?

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    je mag zeuren wat je wil hier hoor... wij luisteren wel en geven advies zoveel als we kunnen........

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik denk niet dat je daar je excuses voor aan hoeft te bieden. Ik denk dat het niet eens zo veel uitmaakt hoe lang je bezig bent. De een ervaart het nu eenmaal anders dan de ander en ik vind zeker niet dat je zeurt. Je mag gewoon je gevoelens hier neerzetten. Is niks mis mee!

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Als ik morgen ongesteld wordt (en dat wordt ik volgens mij) dan ga ik wel een afspraak met de huisarts maken want het zit me gewoon niet lekker.
    Ik heb wel verhalen gelezen dat over het algemeen de ziekte van Crohn geen belemmering hoeft te zijn om zwanger te worden.

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Dank jullie wel meiden, dit doet me goed.
    Mijn man is heel begrip vol en hij zegt ook onze tijd komt nog wel.
    Maar toch knaagt het van binnen.
    Ik voel me al iets beter :)

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Goed zo! Is heel normaal dat je soms even in een dipje zit. Maar daarna weer hoofd omhoog en er weer voor gaan! Komt echt wel goed!

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Dank je ;)

Je hebt gelijk, tijdelijke dip, even van me af zeuren en dan weer positief denken!

Jij ook veel succes heh?!

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    kun je het anders niet eens vragen aan een van de verloskundigen op het forum? misschien kunnen zij je nog iets vertellen erover? je maakt je misschien zorgen om niks.....

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Busy,

Ik ben gisteravond toch ongesteld geworden :(

Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben...
    Op naar de volgende ronde.

Liefs Vanilia

13. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Jammer hoor! Maar kop op, en hup naar de volgende ronde! Kan maar zo ineens raak zijn hoor! :).

14. ikkie

ikkie Actief lid

Dec 28, 2006
    221
    0
    0
    ach... wat jammer... maar inderdaad zoals je zegt... je weet nu waar je aan toe bent.
    Hier nog steeds niks te bespeuren.
    Liefs en kop op!

15. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

Mar 2, 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Wat balen Vanillia! Hopelijk is het snel raak voor je!

Ik ben er zelf ook bang voor. Had vorige week wat last van mijn borsten, had steken en gevoelige tepels. Steekjes in mijn onderbuik. Sinds 2 dagen krampen nu. Dusssss! Ik denk dat ik morgen toch ongesteld word. Dan maar met goede moed op naar de volgende ronde!

16. vanilia, zit jij nu ook in ronde 8? ik las dat je het ook al zo lang vind duren. ik ben zo ook ongie geworden, ronde 8 nu dus. ikmerk wel hoe langer het duurt hoe meer ik me er in stort om er achter te komen hoe dat komt! ookal is 8 maanden niet eens ongewoon, als je zo'n lange tijd wacht, voelt het toch niet lekker! dus begrijp je wel!
    rachel

17. Loess

Loess Actief lid

Feb 14, 2007
    267
    0
    0

nog geen andere banner meid? ikook niej hoor :rolleyes:

18. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties. Gister was ik best down maar nu voel ik me wel beter.
    Ja jammer, helaas er is gewoon niks aan te doen, op naar ronde 8.
    Ja Rachel, het lijkt net hoe langer het duurt des te meer ik bezig ben met de vraag waarom het lukt niet.
    Ik weet dat het een jaar kan duren maar ergens had ik het bij mezelf niet verwacht. Ja niemand niet natuurlijk maar het is toch wel een werkelijkheid.
    Niks aan te doen, ik zie het nog een paar maanden aan en anders toch echt naar de dokter.

Iedereen heeeel veel succes!

Liefs Vanilia

19. nee, je denkt: 2,3 maandjes, dan zal het wel raak zijn! we gaan in ieder geval nu samen op :) ben je al begonnen met temperaturen? ik heb gehoord dat als je naar de dokter gaat, hij sowieso adviseerd eerst te gaan temerpaturen. Het is voor jezelf ook handig om te zien..
    succes he vanilia! rachel

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Hoi vanilia

Ik vaar lekker mee met het rode bootje. Na 10 dagen overtijd vond mijn lichaam het wel welletjes geweest en heeft toch weer de duivels op me afgestuurd....

Aan de ene kant baal ik als een stekker, maar aan de andere kant is het een opluchting, want weet nu dat ik er straks weer vol tegenaan kan...

@loess: nog steeds niks te zien meid? wel weer opnieuw getest?

liefs,

Share This Page