Komt vast goed morgen! Niet te veel drinken vanavond en iets langer wachten voordat hij droogt! Ik kom hier morgen spieken .
HCG schommelt niet, dat kan nl. niet. HCG bouwt gestaag op, het verdubbelt elke 48-72 uur. Als het dat niet zou doen, dan is er iets niet in orde. Wat wel kan zorgen voor lichtere testen is het verschil in de concentratie van je urine. Bijvoorbeeld doordat je meer gedronken hebt. Maar dat is dus niet de HCG die schommelt.
hilly...tis natuurlijk ook niet je hcg dat schommelt want dat bouwt langzaam op. maar je testen kunnen int begin nog wel wat verschillen door de lage hcg en de invloeden van de soort. het moment vd dag. enz. pas als je hoop hcg hebt zijn ze "stabiel"
Nog ongeveer hetzelfde als ie andere niet? Ik vind hem wel iets duidelijker maar hij is nog steeds positief hoor. En die afscheiding had en heb ik ook nog steeds heel veel dus ik zou me daar niet zo druk om maken
De ene heeft bij een zwangerschap juist wel veel afscheiding en de ander juist niet. Kan er allemaal bij horen, gefeliciteerd
Ik vind het allemaal zooo spannend ) heb besloten om tot vrijdag af te wachten en als ik dan nie ong ben bel ik de ha
Gefeliciteerd hartstikke zwanger! Je hoeft de huisarts niet te bellen je mag gelijk contact opnemen met de verloskundige.
Wolfje, alvast voorzichtig gefeliciteerd.. hoeve. Dagen voor je ongesteldheid test jij nu? Ik moet eigenlijk zondag ongesteld.worden maar heb ook last van krampen en had ma en Di bloedverlies gisterenmiddag wad dit weer over pok ben ik misselijk.duizelig en alles... en krampjes... miss dat ik toch ook maar een kruidvat test ga halen.. want ook ik zit in spanning en kan niet wachten en als jij voor je nod al.zon positieve test hebt... Oeh krijg ik ook hoop..