Iemand ervaring met een zwangerschapstest van de action??? Heb er zojuist een gekocht... maar 2,50 voor 2 testen??? Ik weet het niet hoor...
Ze zijn goed maar niet heel gevoelig als je voor nod gaat testen. De testen hebben het hier altijd prima gedaan
Hier goede ervaringen ermee. Ik heb ermee 5 dagen voor NOD mee kunnen testen, en best duidelijk, duidelijker dan de kruidvat 2v5!!!
Veel valse testen en rare testen met vlekken ipv streepjes (oftewel ongeldig) en regelmatig positief als het negatief moet zijn en andersom. Zwangere mannen en kraamwater.. laatst ook cola las ik. Geen goede testen. kan ook haast niet voor zo'n prijs.
Dat zijn de predictors nit de action testen !!!!!! En die cola reageren veel testen op dat was mijn test trouwens !!!!
Ik heb rechtstreeks uit China dipsticks gehaald voor een duppie per stuk...omo - wit gebleven...geen indrogers. .en duidelijk positief (dus geen vaag twijfellijntje) vanaf 2 dagen voor NOD. ... kan dus wel voor die prijs hoor!
Zeg,wat heb jij tegen mij?deze dame die dit te pas en te onpas bij elk topic neerzet,is hier al meerdere malen op gewezen dat ze informatie geeft die niet klopt.vandaar het:verdwijn!!...maar ga je nu even pb-en.want denk dat jou wat dingen dwars zitten die ik graag uit wil leggen,maar niet op iemand anders haar topic.
Prima testen!! Elke maand witte testen gehad behalve toen ik zwanger was. Hij was vier dagen voor nod al positief
Nou, gelukkig 9 van de 10 mensen die er goede ervaringen mee hebben! Dan heb ik geen miskoop gedaan, hihi. Nu eerst maar eens wachten om te testen op de 22e!!