Toen ik zwanger was van mijn miskraam kwam het lijntje ook pas na 5 minuten, echter heb ik ook erna genoeg keer meegemaakt dat ik valse testjes had van kruidvat. Als je een foto upload kunnen wij wellicht helpen inschatten hoe of wat.
Ohw oke ik snap dan niet dat ze die nog mogen verkopen! Dan zal die ook wel niet geldig zijn? Die van kv gaf neg aan en die van predictor heeeeel licht streepje dus snapte er niks van.
Ja maar ja we gaan door he. Proficiaat trouwens zie dat je zwanger bent geniet er maat lekker van! Is zo weer voorbij mis je de buik weer wel fijn dat je andere vrouwen nog steund die zwanger willen worden
Lief dank je Heb al 2 meiden dus geniet nu extra aangezien het de laatste zal zijn. En jij succes met zwanger worden!
Hoop dat je op de foto hetzelfde ziet als ik. Nogmaals, het streepje kwam pas na vijf minuten. Had ik hem na vijf minuten weggelegd, had ik geen streep gezien. Hij verscheen iets later en werd langzaam duidelijker. Omdat in de gebruiksaanwijzing letterlijk staat dat een negatieve test na een paar minuten kan veranderen in een positieve test, durf ik niet te hopen dat hij echt positief zou zijn.... Ondertussen echter nog steeds niet ongesteld geworden...
Ik vind m duidelijk Bij de zw.schap van mijn zoontje kwam het streepje ook pas na afleestijd en was echt zwanger
Lastig hoor durf je nog niet te feliciteren. Heb ook zo iets gehad en dat werd uit eindelijk een miskraam met zeven weken. Hopelijk gewoon late eisprong!
Bij mij zag hij er ook zo uit en het duurde ook lang voordat het streepje kwam... Ik had heel veel gedronken, dus hele lichte urine, dus misschien kwam het daardoor. Heb je vandaag weer getest? Spannend hoor!
Nee geen testen meer in huis en morgen werken dus kan pas dinsdag weer... Had het gedaan direct na opstaan dus niks gedronken ervoor... Het kan nog alle kanten op he
Zo zag mijn test er 2 maanden geleden uit en was niet zwanger.... Hoop dat dat voor jou niet geldt. Al getest?
Denk wel dat je zwanger bent. Vind t streepje duidelijk. Bij mij kwamen de streepjes ook pas na afleestijd en ben wel zwanger.. Zal voor je duimen!
Jakkes wat spannend he? Zou het sowieso natuurlijk super vinden en een augustus kindje lijkt me wel leuk! Dinsdag kan ik pas weer testen en ga dan denk ik een digi v cb doen... Mits ik nog steeds niet ongesteld ben natuurlijk